دانلود Logo Generator & Logo Maker اپلیکیشن ساخت آسان لوگو

Logo Maker می تواند شما را قادر به تهیه لوگو ها و آیکون های زیبا و حرفه ای نماید. با برنامه ساخت لوگو می توانید در سریع ترین زمان و بدون نیاز به داشتن هیچ نوع دانش خاصی؛ لوگو ها، آیکون ها و هر نوع تصویر مشابه دیگری را طراحی کرده و با فرمت مخصوص PNG ذخیره کنید.

موبنا – دیتابیس آنلاین این اپلیکیشن شامل دسته بندی ها و سبک های مختلفی از قالب های کلی لوگو و آیکون است که هر یک قابلیت سفارشی سازی با جزئیات بالا و همه منظوره را دارا هستند. شاید از دسته افرادی هستید که دوست دارید تصاویری که در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک می گذارید؛ جلوه ای حرفه ای داشته باشد و یا شاید مدیر کانالی در تلگرام باشید. اپلیکیشن Logo Generator & Logo Maker می تواند در سریع ترین زمان و به راحت ترین شکل ممکن برای تصاویر شما برچسب های جذاب تهیه کند و یا برای کانال‌تان یک لوگو بسیار حرفه ای تدارک ببیند. در ابتدای کار با نرم افزار به صورت پیشفرض یکی از مجموعه های لگو ها در دسترس است و گزینه های دیگری برای دانلود کردن از دیتا بیس نرم افزار در اختیار شما قرار دارد. اما بخش دیگری از مجموعه ها به صورت پولی تدارک دیده شده اند که در صورت تمایل و داشتن دسترسی های لازم می توانید هر یک را خریداری نمایید.

Logo Maker

امکان تایپ کردن به هر دو زبان فارسی و انگلیسی، قابلیت اضافه کردن شیپ ها و اَشکال مختلف به لوگو، تغییر اندازه هر آیتم، چرخش، آینه کردن و بسیاری دیگر از ویژگی ها و امکانات کاربردی در نرم افزار گنجانده شده اند تا بتوانید لوگو ها و آیکون های خود را به زیبا ترین شکل ممکن طراحی کرده و ذخیره کنید. شایان ذکر است که نرم افزار ساخت آسان لوگو تا کنون موفق به کسب نمره ۴.۴ در فروشگاه گوگل پلی شده است.

اطلاعات:

  • اسم برنامه: Logo Generator & Logo Maker
  • دسته: عکس‌برداری
  • ورژن: ۲.۴.۰
  • شرکت سازنده: LIGHT CREATIVE LAB
  • حجم: فایل نصبی: ۲۰ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۴.۰.۳ و بالاتر

تصاویر Logo Maker:

دانلود نرم افزار ساخت آسان لوگو:

دانلود از مایکت

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا