معرفی و دانلود بازی اکشن Backfire

Backfire از بازی های جالب اندرویدی در سبک اکشن می باشد که به تازگی در پلی استور منتشر گردیده است و نظرات و فیدبک های مثبتی از طرف کاربران دریافت کرده است ، این بازی اکشن تاکنون نمره بسیار خوب ۴.۹ از را در این سایت کسب کرده است که می توان آینده ای درخشان برای این بازی متصور بود.

موبنا – در این بازی شما در نقش یک جن گیر هستید که بایستی سوار بر هواپیمای خود بدنبال نابود کردن یک طلسم بروید و در طول مسیر خود با دشمنان و هیولاهای مختلفی برخورد خواهید کرد که بایستی مبارزاتی هیجان انگیز و نفس گیر با آن ها انجام دهید. نحوه هدایت سفینه در این بازی بدین صورت است که شما بایستی با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش گوشی آن را به نقاط دلخواه تان هدایت نمایید ، در حالت عادی سفینه در یک مسیر مستقیم با سرعت کم حرکت می کند که با ضربه زدن به نقاط مختلف ، سفینه با سرعت به مست آن نقطه حرکت خواهد کرد. البته شما یک نوار انرژی برای حرکات سریع خود دارید که بایستی توجه کنید در زمان مناسب از انرژی خود استفاده کنید تا در زمان مورد نیاز و در هنگام مبارزات با باس های بازی به مشکل برنخورید.

Backfire
Backfire

هر کدام از رئیس های بازی مکانیزم متفاوتی برای حمله دارند بطوریکه برخی از آنان آهسته و برخی دیگر سریع حرکت می کنند که شما بایستی متناسب با حرکت آنان ، سرعت خود را تنظیم کنید. با کشتن هیولاهای بازی ، آیتم های آبی رنگی را دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن ها می توانید سفینه خود را از جهات مختلف تدافعی و تهاجمی ارتقاء ببخشید بعنوان مثال بر روی سفینه تان سلاح های جدیدی نصب نمایید و یا میزان نوار سلامتی و انرژی خود را افزایش دهید.

تصاویر بازی Backfire :

داتلود بازی Backfire :

دانلود بازی بلک فایر با لینک مستقیم

لینک: https://play.google.com/store/apps/details?id=game.GRYNSQYD.BACKFIRE&hl=en_US

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا