با این چاپگر جیبی پیام بفرستید (+عکس)

این دستگاه کوچک می‌تواند لیست‌ها، یادداشت‌ها و … را در کثری از ثانیه چاپ کند و برای استفاده از آن تنها کافی است اپلیکیشن مربوط به آن که روی گوشی هوشمند شما نصب شده است را باز کنید تا دستور چاپ را به این دستگاه کوچک بدهید.

موبنا – حتما شما هم تاکنون انواع مختلف چاپگرهای همراه را مشاهده کرده‌اید. ولی «میموبرد موبایل ترمال پرینتر» محصول جدیدی در این زمینه محسوب می‌شود که به تازگی وارد بازار شده است و از آن به عنوان یک چاپگر حرارتی همراه یاد می‌کنند که فقط ۶۰ دلار قیمت دارد.

نکته جالبی که این چاپگر حرارتی را نسبت به دیگر مدل‌های موجود در بازار مجزا می‌کند این است که کاربران می‌توانند از آن به عنوان یک پیام‌رسان کاغذی استفاده کنند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید به اطرافیان خود یادآوری کنید که به آنها فکر می‌کنید، این محصول بهترین گزینه محسوب می‌شود. «میموبرد» این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا پیام‌های کاغذی را به صورت مستقیم روی تلفن همراه فرد مورد نظر خود ارسال کنید. بر این اساس تنها کافی است اپلیکیشن «میموبرد» را باز کنید و در حالت می‌توانید به یک فردی که هزاران کیلومتر دورتر «میموبرد» دارد یک پیام کاغذی بفرستید.

این محصول به جز آنکه امکان برقراری ارتباط با اطرافیان ما را فراهم می‌کند، یک ابزار دستی کاربردی و مهیج هم محسوب می‌شود. این چاپگر کوچک، قابل حمل و حرارتی کارایی بسیار آسانی دارد و برای به کار گرفتن قابلیت‌های مختلف آن نیاز به هیچ گونه مهارتی نخواهید داشت. این دستگاه کوچک می‌تواند لیست‌ها، یادداشت‌ها و … را در کثری از ثانیه چاپ کند و برای استفاده از آن تنها کافی است اپلیکیشن مربوط به آن که روی گوشی هوشمند شما نصب شده است را باز کنید تا دستور چاپ را به این دستگاه کوچک بدهید. همچنین توجه داشته باشید که این دستگاه به جوهرهای گران قیمت هم نیاز ندارد. چاپگر حرارتی قابل و کوچک می‌تواند متن‌‌ها، عکس‌ها و تصاویر، ایموجی‌ها، دست خط‌ها، طرح‌های اولیه و دیگر محتوای مورد نظر شما را بدون اتصال به اینترنت چاپ کند.

این طور که شرکت سازنده گفته است، «میموبرد» هم اکنون با قیمت ۶۰ دلار وارد بازار آمریکا شده است و البته کاربران در دیگر نقاط جهان هم می‌توانند آن را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا