صندلی اداری ارگونومیک dxreacer

خرید صندلی اداری برای شرکت ها و اداره جات یکی از مهترین مسایلی می باشد که مدیران شرکت ها با آنها درگیر هستند.

صندلی اداری ارگونومیک

خرید صندلی اداری برای شرکت ها و اداره جات یکی از مهترین مسایلی می باشد که مدیران شرکت ها با آنها درگیر هستند. در هنگام خرید یک صندلی اداری با قیمت مناسب علاوه بر توجه به قیمت ، گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده با نکاتارگونومیک صندلی اداری نیز باید توجه کرد.

با توجه به اینکه کارمندان یک اداره حداقل به مدت ۸ ساعت بر روی صندلی خود نشسته و فعالیت آنها بر روی میز اداری می باشد لذا صندلی باید بصورت ارگونومیک باشد که در طول مدت کارکرد زیاد ، زیانی به بدن کارمندان شرکت وارد نگردد.

صندلی ارگونومیک استاندارد باید بر اساس قد و وزن افراد مختلف متفاوت باشد و با توجه به این مشخصه طراحی گردد ، صندلی اداری DXRACER یکی از پرفروش ترین صندلی های ارگونومیک اداری بوده که توجه خاصی به این ویژگی انجام داده است یک صندلی اداری تخت جمشید ارگونومیک مناسب باید دارای نشیمن گاه استاندارد باشد تا با توجه به قد ، وزن و نوع کاربری افراد ( صندلی اداری یا صندلی گمینگ) طراحی گردد.

صندلی های DXRACER علاوه بر داشتن استاندارد صندلیهای ارگونومیک تحت لیسانس شرکت دی ایکس ریسر آمریکا طراحی گردیده است که از استاندارد بسیار بالایی برخوردار است. این شرکت در گذشته صندلی های ماشین های مسابقه ای فراری را طراحی می کرده و پس از گذشت سالیان به طراحی و تولید صندلی های اداری و گیمینگ ارگونومیک طبی نیز روی آورده است.

 صندلی اداری ارگونومیک dxreacer

صندلی مدیریتی ارگونومیک

صندلی مدیریتی اداری باید دارای ویژگی های خیلی ویژه ای باشد . از مهمترین این ویژگی ها می توان موارد زیر را نام برد

  • نمایش قدرت و ابهت یک صندلی مدیریتی
  • دارای کارکرد استاندارد
  • دارای نشمینگاه مناسب با توجه به قد و وزن
  • دارای استانداردهای صندلی ارگونومیک برای استفاده طولانی مدت
  • قالیت تغییر دسته ، ارتفاع
  • داشتن زیر صندلی برای استراحت مدیر اداره

صندلی های اداری ارگونومیک مدرن و زیبا نیز هستند. نوسازی مبلمان اداری و بکارگیری میز و صندلی های ایمن ضمن ایجاد امنیت جسمی و روحی، از لحاظ زیبایی شناسی اثر روانی قابل توجهی را بر کارکنان میگذارد. تقریبا تمام ادارات و مجموعه هایی که اقدام به نوسازی و ارتقاء مبلمان اداری خود نموده اند، از طریق زدودن تصویر خسته کننده محل کار به بهره وری قابل توجهی دست پیدا کرده اند.

تمام خصوصیت های زیر شده بالا را در میتوان در صندلی های اداری DXRACER که شرکت تخت جمشید نمایندگی انحصاری آنرا در اختیار قرار دارد دانست.

قیمت مناسب خرید صندلی اداری مدیریتی یکی دیگر از ویژگی های این گروه از صندلی های می باشدو صندلی های DXRACER با گارانتی ۵ ساله و ۱۰ ساله خدمات پس از فروش شرکت تخت جمشید در ایران عرضه می گردد.

حتما توجه داشته باشید که قبل از خرید صندلی قد و وزن خود را به فروشنده اعلام نمایید تا صندلی متناسب اندام شما را ارائه نماید. کابین دوش حمام

صندلی اداری ارگونومیک dxreacer

صندلی اداری باید دارای برخی ویژگی های استاندارد باشد تا بتوانید از آن استفاده نمایید از ویژگی صندلی اداری استاندارد می توان به این موارد اشاره کرد یک صندلی باید قادر باشد وزن شخص را  بر روی بخش های مختلف بدن تقسیم بندی کند، در این خصوص ارتفاع صندلی بسیار اثربخش است یعنی صنلی نه باید خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد چرا که اگر بیش از اندازه بلند باشد به ناحیه درونی زانو فشار زیادی وارد خواهد کرد این در حالی است که وزن هیچ کدام از اعضای بدن شخص روی پاهایش نیست! در مقابل صندلی کوتاه نیز وزن شخص را بر روی نشیمنگاه شخص می اندازد؛ پس اولین مورد در انتخاب صندلی ادارای استاندارد داشتن ارتفاع قابل تنظیم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا