معرفی و دانلود بازی آرکید Hang Line: Mountain Climber

Hang Line: Mountain Climber از بازی های جالب اندرویدی در سبک آرکید می باشد که با دارا بودن المان هایی از بازی های اکشن و رکوردی توانسته به یکی از بازی های موفق اینروزها در پلی استور تبدیل شود.

موبنا – این بازی آرکید تاکنون در پلی استور بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود گردیده است و توانسته نمره خوب ۴.۳ از ۵ را نیز کسب نماید.

Hang Line: Mountain Climber
Hang Line: Mountain Climber

گیم پلی بازی بدین صورت است که شما در نقش یک کوهنورد قرار دارید که بایستی در محیط های متنوع و مختلف بایستی به مرتغع ترین نقطه ی کوه ها برسید و آن را فتح نمایید.بطور کلی بازی دارای پنح محیط متفاوت می باشد که هر کدام از این محیط ها دارای مراحل مختلفی می باشند. در مرحله ابتدایی بازی گیم پلی کلی و نحوه بازی به شما آموزش داده می شود. در طول رسیدن به نقاط مرتفع کوه ، با برخی از بازماندگان نیز روبرو خواهید شد که می توانید آنها را نجات دهید که در واقع حکم ماموریت های فرعی شما در بازی را دارند ، هر چقدر که بتوانید بازماندگان بیشتری را در طول یک بازه زمانی مشخص نجات دهید ، امتیاز و پول بیشتری را دریافت خواهید کرد.

Hang Line: Mountain Climber
Hang Line: Mountain Climber

با استفاده از پول های خود در بازی می توانید آیتم های تزئینی مختلفی را برای خود تهیه نمایید. برخی از محیط های بازی به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید از دو مسیر مختلف ، قله کوه را فتح کنید. شما تنها می توانید از قسمت های یخی به قله ی کوه برسید که در طول مسیرتان با صخره های سنگی نیز برخورد خواهید داشت که در صورت استفاده نکردن به موقع از قلاب تان ، سقوط خواهید کرد. همچنین برخی از مناطق یخ زده از استحکام کافی برخوردار نمی باشند که در صورت حرکت بموق و سریع به پایین سقوط می کنید.

تصاویر بازی Hang Line: Mountain Climber :

دانلود بازی Hang Line: Mountain Climber :

معرفی و دانلود بازی آرکید Hang Line: Mountain Climber

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا