معرفی و دانلود بازی اکشن Dead Rain : New zombie virus

Dead Rain : New zombie virus از بازی های جدید و جالب اندرویدی در سبک اکشن و پلتفرمر می باشد که با دارا بودن یک سیستم گیم پلی جدید توانسته به یکی از سرگرم کننده ترین بازی های اندرویدی این‌روزها تبدیل شود.

موبنا – این بازی اکشن تاکنون بیش از ۵۰ هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است و توانسته نمره خوب ۴.۳ از ۵ را نیز در این سایت کسب نماید.

Dead Rain : New zombie virus
Dead Rain : New zombie virus

در این بازی شما هدایت مردی را برعهده دارید که در دنیایی پر از مخاطرات که به دلیل پخش شدن ویروسی مردم به زامبی های وحشی تبدیل شده اند ، به دنبال دخترش می گردد. سیستم گیم پلی بازی نوآورانه و خلاقانه می باشد که برای مدت ها می تواند شما را سرگرم نماید و در ذهن شما باقی بماند ، گیم پلی بازی بدین صورت است که شما در یک محیط دو بعدی قرار می گیرید که زامبی ها به سمت شما حمله می کنند و شما بایستی با استفاده از سلاح های گرم و سرد مختلف خود آن ها را از بین ببرید ، البته سلاح اصلی شما در این بازی پتک می باشد و بایستی از اسلحه های گرم خود مواقع ضروری و زمانیکه تعداد زامبی ها در اطرافتان زیاد می شود از آن استفاده نمایید و به نوعی تیرهای خود را مدیریت نمایید.

Dead Rain : New zombie virus
Dead Rain : New zombie virus

زامبی هایی که در برابر شما قرار می گیرند از تنوع خوبی برخوردار می باشند که در طول مراحل بازی بدان پی خواهید برد. یکی از نقاط قوت بازی ، تعامل کارکتر با محیط می باشد که به شما این امکان را می دهد به نخو احسنت از امکاناتی که در محیط برای شما فراهم شده است برای از بین بردن دشمنانتان استفاده نمایید.

تصاویر بازی Dead Rain : New zombie virus :

دانلود بازی Dead Rain : New zombie virus :

معرفی و دانلود بازی اکشن Dead Rain : New zombie virus

 منبع: اندورید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا