گلکسی A9 سامسونگ اولین گوشی جهان با دوربین چهارگانه

جدیدترین عضو خانواده گلکسی سامسونگ، اولین گوشی هوشمند جهان است که با دوربین اصلی چهارگانه عرضه شد.

موبنا – قابلیتی که به شما امکان می‏دهد بعد از یک روز عالی و گردش در ساحل زیبا، پیش از برگشت به هتل بتوانید یک تصویر پانورامای فوق‏العاده شفاف نیز از آخرین اشعه‏های خورشید در حال غروب روی شن‎های ساحل ثبت کنید. دوربین چهارگانه گلکسی A9 سامسونگ دارای یک لنز واید ۱۲۰ درجه‎ای است که می‏تواند با کمترین حرکت کل یک صحنه پهناور را در عکس جای دهد.

وجود قابلیت‎های مختلف در دوربین گلکسی A9 به شما امکان می‏دهد در هر حالتی، چه یک عکس کلوزآپ از خودتان یا ثبت تصویر یک صحنه بزرگ‏تر، بتوانید به راحتی و با بالاترین کیفیت، این کار را انجام دهید. لنز واید ۱۲۰ درجه این دوربین به شما امکان می‎دهد کل تصویری را که با چشم‎تان قادر به دیدنش هستید، در یک عکس جای دهید، و از طرف دیگر با استفاده از لنز تله این دوربین با زوم اپتیکال ۲ برابری، می‏توانید از هر سوژه‏ای، حتی از فاصله‏ای دور، یک عکس با کیفیت و دقیق بگیرید.

لنز اصلی دوربین گلکسی A9 با دقت ۲۴ مگاپیکسل، در هر شرایط نورپردازی، تصویری دقیق به شما تحویل می‎دهد. این دوربین با استفاده از یک الگوریتم ترکیب بندی مجدد بخش‏های مختلف تصویر، این توانایی را دارد که حتی در نور کم هم عملکرد عالی خود را حفظ کرده و با کمترین نویز ممکن عکسی بسیار باکیفیت در اختیار شما قرار دهد. دوربین تشخیص عمق این گوشی هم در هماهنگی کامل با دوربین اصلی عمل کرده و به شما امکان می‎دهد عمق میدان تصویر را بصورت دستی تنظیم کرده و افکت زیبای بوکه را به عکس‎های خود اضافه کنید.

برای آشنایی دقیق‎تر با این قابلیت‏های نوآورانه در دوربین چهارگانه گوشی گلکسی A9 اینفوگرافی زیر را برای شما آماده کرده‎ایم:

 

گلکسی A9 سامسونگ اولین گوشی جهان با دوربین چهارگانه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا