سمعک مترجم ساخته شد!

شرکت آمریکایی”Starkey” در نمایشگاه “CES ۲۰۱۹” از سمعک بسیار پیشرفته خود که درون آن حسگر تعبیه شده است و قابلیت ترجمه همزمان را نیز دارد، رونمایی کرد.

موبنا – شرکت “Starkey” که یک شرکت نامی در زمینه تولید سمعک‌های پیشرفته محسوب می‌شود امسال نیز با سمعک جدید خود در نمایشگاه “CES ۲۰۱۹” درخشید.
این شرکت از حسگرها و فناوری هوش مصنوعی به منظور بهبود کیفیت صدا در توسعه سمعک‌ها استفاده می‌کند.
برخی از سمعک‌های Starkey نامرئی هستند و کاملا در داخل کانال گوش قرار دارند، در حالی که دیگر سمعک‌ها قابل شارژ می‌باشند و می‌توانند با گوشی هوشمند، تلویزیون یا سیستم صوتی ماشین ارتباط برقرار کنند.
در نمایشگاه “CES ۲۰۱۹” این شرکت از سمعک “Livio AI” خود رونمایی کرد. این سمعک همانند یک ردیاب بدن برای نظارت بر مغز و سلامت جسمانی عمل می‌کند. این سمعک با یک برنامه گوشی هوشمند همراه است که کاربران توسط آن می‌توانند اطلاعات درباره سلامت خود را مشاهده کنند. این سمعک به دلیل حسگرهای حرکتی و مانیتور ضربان قلب که درون آن تعبیه شده است می‌تواند این اطلاعات را برای کاربر فراهم آورد. علاوه بر اطلاعات درباره سلامت کلی فرد، سمعک “Livio AI” همچنین بر روابط کاربران نیز نظارت داشته و می‌تواند اطلاعاتی درباره میزان ارتباط کاربر در محیط‌های اجتماعی را نیز به وی ارائه دهد.
یکی از ویژگی‌های خاص این سمعک این است که قابلیت ترجمه را نیز دارد، این به آن معنا است که این سمعک می‌تواند مکالمات افراد با بیش از ۲۰ زبان مختلف را به صورت مستقیم و بلافاصله برای کاربر ترجمه کند. این ویژگی به حدی خاص است که حتی افرادی که مشکل شنوایی ندارند نیز مشتاقند تا آن را امتحان کنند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا