معرفی و دانلود بازی ایرانی سلطان قلبها

بازی سلطان قلبها یکی از بازی های جالب ایرانی در کافه بازار می باشد که استقبال زیادی از آن بعمل آمده است و تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار در این سایت دانلود گردیده است.

موبنا – این بازی در واقع توسط استودیوی یونیدس ساخته شده است که در گذشته بازی خواستگاری را که از ساخته های این استودیو می باشد را برای شما معرفی کرده بودیم.

بازی سلطان قلبها
بازی سلطان قلبها

داستان این بازی ایرانی در مورد دو عاشق به نام زری خانم و آقا مراد می باشد که پس از مدت ها دوری و دلدادگی بهم می رسند و قصد دارند تا خانواده ای شلوغ داشته باشند و وظیفه ی شما کمک کردن به آن ها می باشد. گیم پلی بازی سلطان قلبها بصورت حدس کلمات می باشد بدین صورت که در ابتدا یک گردونه شانس در اختیار شما قرار می دهد و با چرخش آن برای شما یک کلمه مشخص می شود که بایستی آن را حدس بزنید. حال و هوا و طراحی گرافیکی بازی به گونه ای می باشد که شما را کاملا یاد دهه ی شصت می اندازد و بسیاری از خاطره های مربوط به این دهه برای شما تداعی می شود.

بازی سلطان قلبها
بازی سلطان قلبها

همانطور که در بالا گفته شد شما بایستی در این بازی کلمات مختلفی را حدس بزنید ، با حدس درست کلمات به ما سکه داده می شود که با استفاده از سکه های خود می توانید برای خود آیتم های مختلفی از قبیل لباس های محلی و آیتم های جذاب دیگری بخرید. اگر در حدس یک کلمه به مشکل مواجه شودی بازی به شما این امکان را می دهد تا از دوستان خود کمک بگیرید و یا یک حرف را در ازای گرفتن سکه به شما نشان می دهد. موسیقی بازی نیز یکی از نقاط قوت ان می باشد که بسیار جذاب و شنیدنی می باشد.

تصاویر بازی سلطان قلبها :

دانلود بازی سلطان قلبها :

bazar

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا