شرکت مخابرات ۱۱۸ عربی و انگلیسی راه‌اندازی می‌کند

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: برای رفع نیاز مردم و گردشگران، بنا داریم تا قبل از سال جدید، ۱۱۸ عربی و انگلیسی راه اندازی کنیم.

موبنا – سید مجید صدری روز دوشنبه در نشست خبری با بیان این که راه اندازی ۱۱۸ عربی و انگلیسی به صورت پایلوت خواهد بود، بدون توضیح بیشتر افزود: در حوزه گویش های محلی نیز اقداماتی انجام شده است.
وی با اشاره به گذر یک سال از حضور تیم جدید در شرکت مخابرات گفت: در حوزه روابط عمومی کارهای خوبی انجام شده است. یکی از شاخص های هر شرکت برند و آرم شرکت است و ما متوجه شدیم که این آرم با تمام شناخته شدن جایی ثبت نشده است که ما این کار را انجام دادیم. مدیریت تبلیغات خود را به صورت یکپارچه و سراسری در آوردیم تا همگی در جریان کارهای شرکت قرار بگیرند و همین مساله باعث کاهش هزینه و نبود موازی کاری شده است.
صدری اجرای نظرسنجی های مختلفی در امور مشتریان برای شناخت نگاه مردم و نیز انتقال بازخوردهای آن به مجموعه های مرتبط را از دیگر برنامه های اجرا شده در یک سال گذشته برشمرد.
وی افزود: بین ۵۰۰ شرکت برتر توانستیم رتبه اول را کسب کنیم و حضوری فعال در نمایشگاه های مختلف از جمله تلکام داشتیم.
صدری تقویت مشتری مداری از جمله از طریق حضور سرزده مدیران شرکت مخابرات به مراکز خدمات مشتریان و گفتگو با مراجعان به این مراکز، همچنین ساماندهی مراکز پیام برای رفع آنلاین نیازهای مردم را از دیگر محورهای مد نظر اعلام کرد.

**جمع اوری خطوط بدون کارکرد
وی با اشاره به هزینه ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی برای راه‌اندازی هر خط تلفن ثابت، گفت: ظرف یک سال گذشته تعداد یک میلیون و ۳۰۰ هزار تلفن بدون کارکرد را کاهش دادیم. کاهش زمان انتظار در مراکز ۲۰۲۰ از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت است به طوری که افراد گاه تا ۴۰ دقیقه پشت خط می ماندند اما در حال حاضر میزان انتظار به ۲-۳ دفیقه رسیده و حتی باید این میزان نیز کمتر شود.
یادآور شد: یکسری تلفن ها شاید ۴ سال بود که پرداختی نداشتند و هزینه آبونمان در دفاتر ما ثبت می شد که درآمد کاذبی را ایجاد می کرد. ما روی تلفن هایی که بیشتر از ۳-۴سال کارکرد نداشتند اخطارهای مورد نظر را دادیم و تا امروز ۱میلیون تلفن را تخلیه کرده ایم یعنی یک میلیون درآمدی که هر ماه به صورت فیک به دفاتر ما وارد می شد و در کنار این توانستیم یک میلیون خط را به شبکه توسعه خود اضافه کنیم.

 منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا