معرفی Morphin – CGI GIF؛ اپلیکیشن ساخت تصاویر GIF با استفاده از چهره خودتان

تصاویر متحرک یا همان GIF از پر استفاده ترین و محبوبت ترین موارد مرود استفاده در مسنجرها و شبکه های اجتماعی علی الخصوص تلگرام هستند ، اما آیا تابحال به این موضوع فکر کرده اید که بتوانید تصویر چهره خودتان را بر روی چهره شخصیت های موجود در تصاویر متحرک قرار دهید و از این طریق دوستان خود را شگفت زده کنید.

موبنا – امروز ما قصد داریم یک اپلیکیشن ساخت GIF جالب و سرگرم کننده به نام Morphin – CGI GIF را برای شما معرفی نماییم که با استفاده از آن قادر خواهید چهره خودتان را بر روی شخصیت های موجود در تصاویر متحرک قرار دهید.

Morphin – CGI GIF
Morphin – CGI GIF

برای ساخت یک GIF با استفاده از این برنامه در ابتدا بایستی از چهره خود یک سلفی بگیرید ، پس از گرفتن عکس بایستی از میان GIF های متعدد برنامه ، تصویر متحرک مورد نظرتان که می خواهید چهره خود را به جای شخصیت آن قرار دهید را انتخاب نمایید. پس از انتخاب GIF بایستی چند لحظه صبر نمایید تا تصویر متحرک با چهره خودتان آماده شود. پروسه آماده سازی عکس با توجه به پردازنده گوشی ، سرعت اینترنت بین ۳۰ ثانیه تا ۲ دقیقه طول می کشد.

Morphin – CGI GIF
Morphin – CGI GIF

پس از گذشت زمان مورد نظر ، صفحه ای همانند عکس بالا نمایان می شود که نشان از آماده شدن GIF با چهره خودتان است. همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید شما می توانید گیف مورد نظر را ذخیره کنید و یا آن را در شبکه های اجتماعی و مسنجرهای مختلف با دوستانتان به اشتراک بگذارید. در واقع این برنامه راحت ترین اپلیکیشن برای ساخت تصاویر متحرک با استفاده از چهره خودتان می باشد که تنها در دو گام و بصورت اتوماتیک می توانید تصاویر متحرکی با استفاده از چهره خودتان بسازید.

تصاویر اپلیکیشن Morphin – CGI GIF :

دانلود اپلیکیشن Morphin – CGI GIF :

دانلود اپلیکیشن Morphin

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا