نشان تعالی منابع انسانی به خدمات پس از فروش ایران‌خودرو رسید

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در دهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، تندیس برنزین سه ستاره دریافت کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ایساکو، همایش اهدای این جایزه به برگزیدگان، در سه سطح «گواهی‌نامه»، «تقدیرنامه» و «نشان» هر ساله بر اساس مدل تعالی منابع انسانی و توسط انجمن مدیریت منابع انسانی، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، ایساکو به‌منظور تعیین جایگاه خود در مسیر تعالی منابع انسانی مبتنی بر الزامات مدل، در این جایزه شرکت کرد و با ارزیابی به عمل آمده توسط ارزیابان و متولیان، موفق به کسب بالاترین سطح تندیس شد.

بنابراین گزارش، هدف شرکت ایساکو از حضور در فرآیند جایزه تعالی منابع انسانی، بهبود جایگاه سرمایه‌های انسانی و افزایش مشارکت و همیاری آنان بوده که از طریق ارتقای روزافزون و منزلت پرسنل به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند، باعث توسعه پایدار جامعه، سازمان و کارکنان و انتفاع این سیستم‌ها از یکدیگر ‌شوند.

دستاورد شرکت ایساکو از حضور در این جایزه در سال‌های اخیر، اهتمام و تلاش موثر و پیگیر در این حوزه بوده که باعث هماهنگی و همسویی تمامی اقدامات معاونت منابع انسانی با یکدیگر و ایجاد انسجام درون‌سازمان و برون‌سازمانی شده است.

مدل تعالی منابع انسانی همچون یک الگو و نقشه راه توانسته در تحول و تعالی منابع انسانی ایفای نقش کرده و اقدامات نوآورانه‌ای نظیر استاندارد شغل و تشکیل کانون ارزیابی کارشناسی، ارتقاء و توسعه در پرتو آن شکل گرفته است.

ایساکو پیش‌تر نیز دو بار در این جایزه موفق به دریافت تقدیرنامه چهار ستاره در سال‌های ۹۰ و ۹۱ شده بود.

گفتنی است مدل تعالی منابع انسانی یک چارچوب جامع مبتنی بر مجموعه‌ای از ارزش‌های محوری، معیارها و شاخص‌ها در حوزه منابع انسانی سازمان است که به مدیران منابع سازمانی کمک می‌کند با ارزیابی مستمر فعالیت‌ها، فرآیند و نتایج منابع انسانی سازمان، نقاط قوت و فرصت‌ها را شناسایی و برای بهبود آن‌ها و رسیدن به سازمان یادگیرنده و توسعه یافته برنامه‌ریزی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا