معرفی و دانلود بازی ماشین سواری PAKO 2

PAKO 2 از بازی های جدید اندرویدی در سبک ماشین سواری می باشد که از عرضه ی نسخه ی اولیه ی آن در پلی استور کمتر از یک ماه بیشتر نمی گذرد و با استقبال خوبی در این سایت مواجه گردیده است و تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بار در این سایت دانلود گردیده است.

موبنا – البته لازم به ذکر است که این بازی ابتدا بر روی استیم عرضه گردیده بود و با موفقیت چشمگیر و بهبوو نقاط ضعف نسخه ی اندرویدی آن نیز منتشر گردید.

PAKO 2
PAKO 2

گیم پلی این بازی ماشین سواری بصورت تعقیب و گریز می باشد بدین صورت که شما بایستی به طور مداوم از دست پلیس ها فرار کنید و همدست های خود را به مناطق مختلفی برسانید. بطور کلی می توان گفت گیم پلی بازی شامل رساندن سارقان مختلف به نقاط تعیین شده ای می باشد. تعیقب و گریزهای شما با پلیس ها بطور بی وقفه ای ادامه می یابد و هر چقدر که بتوانید سارقین بیشتری را به محل های مورد نظر برسانید می توانید امتیاز بیشتری را کسب کنید. کنترل ماشین در این بازی ساده می باشد بدین صورت که ماشین بطور خودکار در حال حرکت می باشد و شما با گرفتن انگشت خود به طرفین می توانید به جهات مختلف بروید و با گذاشتن دو انگشت در یک نقطه می توانید ترمز کنید و دنده عقب بروید.

PAKO 2
PAKO 2

خلافکارانی را که در اتومبیل خود حمل می کنید نیز به طور خودکار به سمت پلیس ها تیراندازی می کنند. با به ثبت رساندن رکورد خود و کسب امتیاز ، جایزه بازی بصورت پول به شما داده می شود که با استفاده از پول های خود در بازی می توانید اتومبیل های جدید را بخرید و یا آیتم های جدید مانند سلاح های قدرتمند ، سطح سلامتی بیشتر و … برای خود بخرید.

تصاویر بازی PAKO 2 :

دانلود بازی PAKO 2 :

دانلود بازی Pako 2 نسخه مود شده

دانلود بازی Pako 2 نسخه معمولی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا