معرفی و دانلود برترین اپلیکیشن های تقویم اندرویدی

تقویم از آن دسته اپلیکیشن هایی می باشد که شاید از دید خیلی از کاربران یک اپلیکیشن غیرضروری و غیرکاربردی بنظر برسد ولی مطمئنا نبود آن بر روی گوشی حس می شود و ممکن است گاهی اوقات که فکرش را هم نمی کنید به آن نیاز پیدا کنید.

موبنا – مثلا بخواهید از تاریخ یک رویداد میلادی با خبر شوید و یا حتی از قابلیت یادآوری ( reminder ) آن استفاده کنید ، امروزه اکثر گوشی ها از تقویم گوگل ( Google Calendar ) استفاده می کنند که دارای امکانات خوبی نیز هست ، ولی ممکن است بخواهید امکانت بیشتر و بهتری را در اپلیکیشن تقویم خود داشته باشید ، امروز قصد داریم لیستی از بهترین اپلیکیشن های تقویم اندروید را برای شما معرفی کنیم که از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های تقویم پلی استور به شمار می روند.

بهترین اپلیکیشن های تقویم اندروید

۱.SolCalendar

SolCalendar
SolCalendar

SolCalendar یکی جامع ترین تقویم های اندرویدی است که تقریبا می توان اکثر امکانات مورد نیاز یک اپلیکیشن تقویم را داراست. این برنامه  دارای طراحی خوب و زیبا و همچنین ویدجت های متنوع و قابل تنظیم می باشد که در نگاه اول نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.هنگامی که به برنامه وارد شوید که برنامه با تقویم گوگل ، تقویم یاهو و… سینک خواهد شد ، همچنین شما می توانید این تقویم را با گوگل تسک سینک کنید و کارایی بیشتری از آن دریافت کنید. این برنامه تاکنون بیش از ۱ میلیون در پلی استور دانلود گردیده است.

دانلودSolCalendar :

download-bazar

۲.Any.do Cal

Any.do Cal
Any.do Cal

Any.do Cal را یکی از راحت ترین و سرراست ترین اپلیکیشن ها برای برنامه ریزی در روزهای مختلف در تقویم به حساب آورد ، اگر ایجاد برنامه ریزی برای یک رویداد با سرعت بالا و همراه با جزئیات و اضافه کردن محل آن چیزی است که شما از یک اپلیکیشن تقویم می خواهید به جرات می توان گفت این اپلیکیشن مناسب شماست. با استفاده از ویجت این برنامه به راحتی و بدون نیاز به ورود به برنامه ی اصلی می توانید کارهایی را که در طول روز برنامه ریزی کرده اید را بررسی کنید. این اپلیکیشن تاکنون بین ۱ تا ۵ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است.

دانلود Any.do Cal :

معرفی و دانلود برترین اپلیکیشن های تقویم اندرویدی

۳.Today Calendar

Today Calendar
Today Calendar

Today Calendar یکی دیگر از تقویم های محبوب حاضر در لیست بهترین اپلیکیشن های تقویم اندروید می باشد که شباهت زیادی به تقویم گوگل دارد ، اگر قبلا با تقویم گوگل کار کرده باشید به محض ورود به این اپلیکیشن متوجه شباهت های زیاد آن ها خواهید شد ، البته امکانات و قابلیت هایی که این تقویم در اختیار شما می گذارد از تقویم گوگل بیشتر است. این تقویم تاکنون بین ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است.

دانلود Today Calendar :

دانلود از مایکت

۴.CloudCal

CloudCal
CloudCal

در حالیکه اکثر تقویم های اندرویدی از جمله تقویم های حاضر در این لیست ایام را به صورت روزانه و ماهانه نشان می دهند ولی CloudCal با استفاده از علائم بصری رویکرد جدیدی را برای نمایش ایام و قرارهای ملاقات شما در روزهای مختلف پیش گرفته است بدین صورت که شما با کلیک کردن بر روی یک روز خاص از ایام هفته می توانید تمامی برنامه ریزی و قرار ملاقت هایی را که در آن روز ایجاد کرده اید را در پایین صفحه نمایش گوشی خود مشاهده کنید. علاوه بر این ، این اپلیکیشن تقویم دارای ویجت های کاربردی خوبی نیز می باشد که می توانید با ساتفاده از آن ها بدون وارد شدن به برنامه ی اصلی ، روزهای خود را برنامه ریزی کنید.

دانلود CloudCal :

۵. Business Calendar 2

 Business Calendar 2
Business Calendar 2

آخرین تقویم از لیست بهترین اپلیکیشن های تقویم اندروید ما Business Calendar 2 نام دارد که قابلیت شخصی سازی وسیع آن از جمله ویژگی هایی است که آن را از سایر تقویم ها متمایز می کند ، این اپلیکیشن دارای ۷ ویدجت با اشکال و تم های مختلف می باشد که می توانید از آن بر روی صفحه ی اصلی خود استفاده کنید. یکی از قابلیت های فوق العاده این اپلیکیشن ، نمایش وضعیت هوا می باشد که کمتر آن را در سایر برنامه های مشابه مشاهده خواهید کرد. این اپلیکیشن تاکنون بین ۱ تا ۵ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است.

دانلود Business Calendar 2 :

دانلود از مایکت

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا