آنر وی ۲۰ در CES 2019 جوایز برتر متعددی را از آن خود کرد

آنر، برند اینترنتی گوشی هوشمند، در CES امسال از جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی آنر وی ۲۰ HONOR View20)) رونمایی کرد و توانست بهترین جوایز این مراسم را آن خود کند.

موبنا – این گوشی پرچم‌دار ویژگی‌های منحصربه‌فردی از جمله دوربین ۴۸ مگاپیکسلی که با هوش ‌مصنوعی و دوربین مدت پرواز (ToF) سه‌بعدی همراه است، نمایشگر آل-ویو (All-View) و تراشه‌ای با عملکرد بالا دارد.

در عکس ذیل می‌توانید با جوایز و تحسین‌هایی که رسانه‌ها و اینفلوئنسرها به این گوشی نسبت داده‌اند آشنا شوید:

«جورج ژائو» (George Zhao)، مدیرعامل برند آنر گفته است: «ما در مورد بازخوردهای مثبتی که HONOR View20 دریافت کرده، بسیار هیجان‌زده‌ایم. این یک امتیاز است که هم‌قطارانتان شما را به خاطر تاثیراتتان در خلق محصولات نوآورانه که برای مشتریان جهانی بسیار با ارزشمند است، بشناسند. امسال آنر به این کارش ادامه خواهد داد تا سرحدات پرچم‌داران گوشی‌های هوشمند را به جلو ببرد.»

آنر از زمان تأسیس، رشدی انفجاری داشته است. در سال ۲۰۱۷، این شرکت به برند اینترنتی برتر گوشی هوشمند در چین مبدل شد و نام تجاری آن در سراسر جهان گسترش یافت. فروش بین‌المللی آنر طی سال گذشته افزایش قابل‌توجهی یافته است و تا ۷ ژانویه ۲۰۱۹، تعداد هواداران این برند در بازار خارج از چین به بیش از ۱ میلیون نفر رسیده است.

«جورج ژائو» (George Zhao)، مدیر عامل برند آنر گفته است: «به عنوان یکی از برند‌های برجسته اینترنتی، مأموریت آنر این است که جهان هوشمندی را که با نیازهای جوانان قدرت می‌گیرد طراحی کند. هدف آنر این است که رشد کند و به بازارهای جدیدی برسد تا بتوانیم فناوری‌های بی‌نظیر، تجارب زندگی غنی‌تر و متنوع‌تر و سبکی استثنایی را برای طرفدارانمان در سراسر جهان به ارمغان بیاوریم.»

آنر وی 20 در CES 2019 جوایز برتر متعددی را از آن خود کرد

دوربینی که هوشمند است

آنر ویو ۲۰ HONOR View20)) بازنمایی از تازه‌ترین حرکت این شرکت در بازار پرچم‌داران است؛ پرچم‌داری که عملکرد فنی بالایی دارد و ترند جدیدی در طراحی گوشی‌های هوشمند را به ارمغان آورده است. همچنین این گوشی هوشمند پیشرفته به اولین دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

این دوربین به هوش مصنوعی (AI) مجهز شده و برای همین می‌تواند تصاویر شگفت‌انگیزتری را ثبت کند. حالت جدیدی که این دوربین به نمایش می‌گذارد و AI Ultra Clarity نام دارد، می‌تواند چند تصویر با کیفیت ۴۸ مگاپیکسلی را در یک تک تصویر ادغام کند و عکسی ۴۸ مگاپیکسلی‌ را تولید کند که وضوحی عالی‌ دارد.

آنر ویو ۲۰ HONOR View20)) همچنین دارای یک دوربین عقب پیشرفته سه‌بعدی است که می‌تواند اشیاء دنیای واقعی را اسکن کرده و تشخیص دهد. الگوریتم مدل‌سازی سه‌بعدی و هوش مصنوعی این دوربین اجازه می‌دهند یک سری از برنامه‌های کاربردی مفید و جالب دست به کارهایی عجیب و جادویی بزنند. مثلاً باعث می‌شوند بدن شما در عکس‌ها و فیلم‌ها لاغرتر شود یا بازی‌های حساس به حرکت را با آن انجام دهید یا کالری غذایی که جلوی رویتان قرار دارد را محاسبه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا