شاسی بلندی شبیه هیچکدام! (+عکس)

کابین مخصوص سرنشینان و رابط کاربری که برای این خودرو در نظر گرفته شده است به صورت کامل از هواپیماها الهام گرفته شده است و این در حالی است که امکانات داخلی خودرو به همراه درب‌های شیشه آن اتفاقی است که در هیچ اتومبیل دیگری آن را مشاهده نمی‌کنید.

موبنا – «انترانز ای‌وی» نام خودروی شاسی بلند جدیدی است که برای نخستین بار مدل مفهومی آن در دِترویت آمریکا به نمایش درآمده است و یک شرکت چینی نه چندان مشهور به نام «جی‌اِی‌سی موتورز» طراحی و تولید آن را در استدیوی خود واقع در کالیفرنیای آمریکا به انجام رسانده است. این خودروی هوشمند با شکل ظاهری و امکانات داخلی متفاوت خود صندلی‌ها را در سه ردیف شامل می‌شود که البته در هر کدام از ردیف دوم و سوم دو صندلی قرار گرفته است تا خودروی شاسی بلند در نهایت برای یک خانواده وسیله نقلیه مناسبی باشد و بتواند بهترین تجربه رانندگی را در اختیار آنها قرار دهد.

شاسی بلندی شبیه هیچکدام! (+عکس)

«پونتوس فونتائوس» مدیر مرکز طراحی شرکت جی‌اِی‌سی توضیح داد آنچه که در «انترانز ای‌وی» می‌بینید تاکنون در هیچ خودروی دیگری ارایه نشده است و طراحی آن بر اساس کابین هواپیما ارایه شده است و شکل ظاهری قسمت پشت خودرو نیز ممکن است شما را یاد خودروهای فِراری یا لند رووِر بیاندازد.

شاسی بلندی شبیه هیچکدام! (+عکس)

کابین مخصوص سرنشینان و رابط کاربری که برای این خودرو در نظر گرفته شده است به صورت کامل از هواپیماها الهام گرفته شده است و این در حالی است که امکانات داخلی خودرو به همراه درب‌های شیشه آن اتفاقی است که در هیچ اتومبیل دیگری آن را مشاهده نمی‌کنید. این خودروی برقی فقط از طریق انرژی الکتریسیته نیروی مورد نیاز خود را تامین می‌کند و البته شرکت سازنده می‌گوید ۹۰ درصد بخش‌های مختلف و قطعات بدنه «انترانز ای‌وی» از مواد سازگار با محیط زیست مانند چوب پنبه ساخته شده‌اند.

شاسی بلندی شبیه هیچکدام! (+عکس)

طراحی مدل مفهومی «انترانز ای‌وی» به گونه‌ای است که تصویر خودروهای خودران و هوشمند را نمایان می‌کند و البته این تصور چندان هم دور از ذهن نیست. این خودرو به سیستم هوشمند نمایش اطلاعات مورد نیاز روی شیشه جلو مجهز شده است و همچنین سیستم هوشمند دریافت فرمان‌های صوتی راننده و سرنشینان برای آن در نظر گرفته شده است تا رانندگی با «انترانز ای‌وی» به آسانی انجام شود.

شاسی بلندی شبیه هیچکدام! (+عکس)

به جز دو نمایشگر هوشمند لمسی که در کنسول جلو جاسازی شده است، فناوری‌های دیگری را هم داخل کابین مشاهده می‌کنید. یکی از این نمایشگرها در مقابل راننده قرار دارد و دیگری در مقابل سرنشین جلو جاگذاری شده است.

شاسی بلندی شبیه هیچکدام! (+عکس)

این خودرو پا را فراتر گذاشته است و محدودیت‌های کنونی مربوط به اتومبیل‌های برقی در آن وجود ندارد و در حالی که شکل ظاهری خودرو حالت اسپورت را برای شما تداعی می‌کند، امکانات و توانایی‌های آن هم به صورت متفاوت تجربه رانندگی را ارایه می‌دهد. خودروی هوشمند «انترانز ای‌وی» به همراه دیگر محصولات شرکت چینی جی‌اِی‌سی در دِترویت آمریکا به نمایش درآمده است و هنوز به درستی مشخص نیست این کمپانی چگونه مدل مفهومی خود را به تولید انبوه می‌رساند.

شاسی بلندی شبیه هیچکدام! (+عکس)

شاسی بلندی شبیه هیچکدام! (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا