هیچ شیئ متحرکی از کادر این دوربین هوشمند خارج نمی‌شود (+عکس)

طول و عرضه این دوربین کوچک ۱۸۵ در ۸۳ میلیمتر اعلام شده است و شکل ظاهری آن شبیه به یک تیوب کوچک است که لنز مجهز به زوم اپتیکال دارد و به کمک آن می‌تواند سوژه مورد نظر را تا سه برابر بزرگتر کند.

موبنا – اگر با فناوری‌های کنونی قصد داشته باشید از خودتان تصویر ویدیویی تهیه کنید می‌بایست گوشی هوشمند را در یک نقطه از اتاق به صورت ثابت بگذارید و پس از فعال کردن سیستم ضبط تصویر ویدیویی در دوربین، مشغول فعالیت شوید. همچنین این امکان وجود دارد که از دسته‌های بلند مخصوص سلفی هم استفاده کنید تا به کمک دوربین ثانوی گوشی هوشمند خود بتوانید تصویر ویدیویی تهیه کنید که البته این کار هم اندکی دشوار به نظر می‌رسد. ولی یک شرکت چینی به نام «رِمو تکنولوژی» کار را آسان کرده است و با محصول جدید خود به کاربران امکان می‌دهد به راحتی از خود تصویر ویدیویی تهیه کنند. این شرکت دوربین دیجیتالی هوشمندی را برای تهیه تصویر ویدیویی ارایه کرده است که مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی فعالیت می‌کند و قادر است پس از شناسایی سوژه متحرک، به صورت مستمر و بدون وقفه آن را دنبال کند تا فرد در حرکت‌های سریع و پشت سرهم نیز از کادر دوربین خارج نشود.

اینکه در یک پارک مشغول اسکیت بازی باشید، در سالن ورزشی حرکات بدنی مختلف انجام دهید، با گربه کوچک خود بازی کنید یا … برای این دوربین هوشمند تفاوتی ندارد و در تمام موارد می‌تواند شما را زیر نظر بگیرد. تنها کافی است دوربین دیجیتالی «آبسبات تِیل» را روشن کنید و سوژه مورد نظر را به او معرفی کید تا بتواند از طریق اپلیکیشن مربوطه که روی گوشی هوشمند نصب می‌شود، تمام تصاویر ویدیویی را به صورت زنده در اختیار شما قرار دهد.

هیچ شیئ متحرکی از کادر این دوربین هوشمند خارج نمی‌شود (+عکس)

طول و عرضه این دوربین کوچک ۱۸۵ در ۸۳ میلیمتر اعلام شده است و شکل ظاهری آن شبیه به یک تیوب کوچک است که لنز مجهز به زوم اپتیکال دارد و به کمک آن می‌تواند سوژه مورد نظر را تا سه برابر بزرگتر کند. حسگر ویژه‌ای که در این دوربین هوشمند کار گذاشته شده است قادر است در تمام شرایط سوژه را دنبال کند و در نهایت تصاویر ویدیویی ۴ هزار پیکسلی یو‌اچ‌دی را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه در اختیار شما قرار دهد. حسگر تصویربرداری این دوربین چینی هوشمند ۱۲ مگاپیکسلی اعلام شده است.

شرکت چینی رِمو توضیح داد برای ساخت این محصول فناوری هوش مصنوعی را با دوربین دیجیتالی «های‌سیلیکون های۳۵۵۹اِی» ادغام کرده است و کاربران در آن می‌توانند بر اساس حالت‌های مختلف که از قبل پیش‌بینی شده است تصویربرداری‌های خود را انجام دهند و نحوه گرفتن عکس و فیلم را از این طریق مشخص کنند. برای این دوربین دیجیتالی بیش از ۲۰ نوع حرکت مختلف سوژه از قبل تعریف شده است و قابلیت‌های متفاوت آن از طیق اپلیکیشن مربوطه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا به راحتی بتوانند بهترین حالت تصویربرداری را برای دوربین برگزینند.

«بو لیو» مدیرعامل شرکت رِمو در این خصوص گفت: «ما این دوربین دیجیتالی را با ده‌ها گروه بزرگ مخصوص حرکات موزون، گروه‌های ورزشی بزرگ، تئاترهای خیابانی و …. امتحان کردیم و در نهایت موفق به ساخت محصولی شدیم که هرگز در شناسایی و دنبال کردن سوژه خود اشتباه  نمی‌کند و به صورت مستمر او را دنبال می‌کند. امیدواریم دوربین هوشمند آبسبات تِیل همه آنچه که کاربران نیاز دارند را در اختیار آنها قرار دهد و ما خرسندیم این خبر را به مردم اعلام کنیم که هیچ دوربین دیجیتالی دیگری با این دقت نمی‌تواند شیئ متحرک را به صورت مستمر دنبال کند».

اینها تمام اطلاعاتی بود که شرکت چینی در مورد دوربین دیجیتالی هوشمند «آبسبات تِیل» منتشر کرد و البته توضیح نداد که این محصول از چه زمانی و با چه قیمتی در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد.

دکمه بازگشت به بالا