اثر هنری دوچرخ با امضا انگلیسی! (+عکس)

این محصول یکی از لوکس‌ترین و زیباترین موتور سیکلت‌های جهان است که شرکت سازنده سعی کرده است روی باک آن در قسمتی که پاهای موتورسوار از دو طرف با آن برخورد می‌کند، از جنس چرم بسیار مرغوب استفاده کند.

موبنا – «اُلد ایمپایر موتورسایکلز» از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در جهان که کارخانه مرکزی آن در شهر نورفولک انگلستان واقع شده است و علاقمندان به این عرصه شرکت مذکور را به واسطه محصولی با نام «دوکاتی ۹۰۰اس‌اس» به خوبی می‌شناسند تا به این شکل بریتانیا وارد دنیای ساخت و ساز موتورسیکلت شود و حتی از رقبای بزرگ جهانی هم فاصله بگیرد. این شرکت نخستین فعالیت‌های خود را در قالب ساخت دوچرخه دنبال می‌کرد و سپس وارد عرصه موتورسیکلت شد تا محصولات متمایز و متفاوت خود را در اختیار جهانیان بگذارد. در نتیجه تلاش‌های گسترده این شرکت بریتانیایی هم اکنون یک موتور سیکلت زیبا و پرقدرت با نام «تایفون» عرضه کرده است. برای این محصول از موتور دوگانه «دوکاتی ۹۰۰اس‌اس سوپراسپورت» استفاده شده است و البته مابقی فناوری‌ها و قطعات به کار گرفته شده در «تایفون» منحصر به فرد است.

اثر هنری دوچرخ با امضا انگلیسی! (+عکس)

این محصول یکی از لوکس‌ترین و زیباترین موتور سیکلت‌های جهان است که شرکت سازنده سعی کرده است روی باک آن در قسمتی که پاهای موتورسوار از دو طرف با آن برخورد می‌کند، از جنس چرم بسیار مرغوب استفاده کند که البته این چرم در دیگر بخش‌های بدنه از جمله دسته مخصوص ترمز هم دیده می‌شود. شکل ظاهری موتور سیکلت بسیار خاص و متفاوت است.

اثر هنری دوچرخ با امضا انگلیسی! (+عکس)

اگرچه سیستم ترمز در همه موتور سیکلت‌ها باعث کند شدن سرعت می‌شود، ولی گروه توسعه دهنده «اُلد ایمپایر» سعی کرده است آن را هوشمندتر و کاربردی‌تر ارایه دهد. ترمزهای مخصوص چرخ جلو و عقب این موتور سیکلت به صورت هوشمند بر اساس سرعت و فشار وارد شده به موتور سیکلت عمل می‌کنند و بنابراین چرخ‌های باریک موتور سیکلت بر اساس آن عکس‌العمل نشان می‌دهند.

اثر هنری دوچرخ با امضا انگلیسی! (+عکس)

چراغ‌های جلو وعقب موتور سیکلت نیز با طراحی متفاوت، حسگرهای هوشمند مبتنی بر میزان نوردهی محیط را در خود جا داده‌اند و البته شرکت «اُلد ایمپایر موتورسایکلز» ضمن انتشار تصاویر مربوط به این محصول جدید اعلام کرد که در مرحله کنونی اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر نمی‌کند و قرار است در آینده نزدیک با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی این محصول به صورت ویژه در قالب یکی از لوکس‌ترین و پیشرفته‌ترین موتور سیکلت‌های جهان معرفی شود.

اثر هنری دوچرخ با امضا انگلیسی! (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا