افزایش رضایت مشتریان در رأس برنامه‌ها قرار دارد

معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا تأکید کرد: در سال جاری بر موضوع افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش تمرکز کرده‌ایم به طوری که این امر مهم در رأس برنامه‌های ما قرار دارد.

موبنا – محمدرضا مهری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در کنار تلاش‌ها برای افزایش رضایت مشتریان، چرخ اقتصاد و کسب و کار نمایندگی‌ها هم باید در چرخش باشد. به همین دلیل مدیران نمایندگی‌ها باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا ضمن حضور مستمر و مداوم در محیط کار، بر تمام فرآیندها کنترل داشته باشند چراکه در شرکت خدمات فنی رنا کاری مهمتر از افزایش رضایت مشتریان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت خدمات فنی رنا به واسطه برخورداری از نمایندگی‌های وفادار از بهترین سطح خدمات پس از فروش بهره‌ می‌برد، ادامه داد: رفتار محترمانه با مشتری ضامن بقای کسب و کار است و از این بابت رفتار مدیر نمایندگی الگویی برای سایرین است تا با رفتار همراه با احترام با مشتری، رضایت او را افزایش دهد.

معاون خدمات پس از فروش رنا یادآور شد: در دو سال گذشته با همکاری و همراهی مدیران نمایندگی‌ها بسیاری از مشکلات را کم کردیم و در عین حال باید مشکلات موجود را نیز با کمک هم حل کنیم تا به نقطه مطلوب برسیم.

مهری تاکید کرد: بنابر نتایج ارزیابی ها، برنامه ریزی لازم جهت تقویت نمایندگی هایی که دارای رتبه پایین تری هستند صورت پذیرفته است و به دنبال اصلاح نقاط ضعف نمایندگی ها هستیم تا نمایندگی‌هایی که رتبه پایین دارند عملکرد بهتری داشته و به رتبه بالاتر ارتقا یابند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا