بختیار: فیلترینگ فضای مجازی سکان پیشبرد اهداف انقلاب را از جوانان مومن و متعهد می‌گیرد

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با اعتماد به جوانان می‌توان از فضای مجازی به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف انقلاب بهره برد، گفت: فیلترینگ فضای مجازی سکان پیشبرد اهداف انقلاب را از جوانان مومن و متعهد می‌گیرد.

موبنا – علی بختیار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند فضای مجازی می‌تواند ابزاری برای زدن تو دهنی به دشمنان انقلاب باشد، بیان کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری اشاره کردند یکی از ابزاری که ما می‌توانیم به وسیله آن با استکبار و زورگویی آمریکا و دشمنان در سطح جهان مقابله کنیم، فضای مجازی و ابزار تکنولوژی است.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز تعداد کاربران ما در فضای مجازی زیاد است و علی رغم اینکه شاید تصور شود که کاربرهای ما از فضای مجازی برای کارهای غیر حرفه‌ای استفاده می کنند، اما در حقیقت این تصور غلط است و جوانان ما در جهت کار آفرینی و ایجاد محتواهایی در راستا روشنگری و توسعه آرمان های انقلاب اسلامی فعالیت دارند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد: ما می‌توانیم با اعتماد به جوانان و استفاده از فضای مجازی در جهت اهداف انقلاب گام برداریم. اینکه نگاهی در کشور است که فضای مجازی را تهدیدی برای کشور می‌بینند، غلط است. فیلترینگ فضای مجازی باعث می شود سکان کار از جوانان مومن و متعهد برای کار کردن در جهت پیشبرد اهداف انقلاب گرفته شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز در زمینه استارآپ‌ها و کسب و کارهای نوین یکی از فضاهایی که ایده را به خلاقیت و خلاقیت‌ها تبدیل به نوآوری و نوآوری‌ها تبدیل به کارآفرینی شده، از طریق فناوری اطلاعات است. از نظر من ما به جای اینکه نگاه تهدیدی به فضای مجازی داشته باشیم باید جوانان را به فضای مجازی هدایت کنیم تا بتوانند با بهره‌بردن از فضای مجازی در زمینه مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گام بردارند و در رسیدن به اهداف انقلاب یاری برسانند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا