معرفی و دانلود بازی آرکید Headless

Headless از بازی های جالب اندرویدی در سبک آرکید می باشد که به تازگی عرضه شده است و با نقدهای مثبتی مواجه شده است و مورد توجه بسیاری از کاربران در پلی استور قرار گرفته است.

موبنا – این بازی آرکید نمره خوب ۴.۲ از ۵ را در این سایت کسب نموده است.

Headless
Headless

در این بازی شما هدایت یک مرغ بدون سر که بطور خودکار در حال دویدن است را برعهده دارید که بایستی با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش از روی انواع موانع مختلفی که در طول مسیرتان قرار می گیرد ، بپرید. همچنین با کج کردن گوشی خود به سمت جلو و عقب می توانید سرعت مرغ را در هنگام حرکت به سمت عقب یا جلو بیشتر کنید ، این کار مناسب زمانی است که میخواهید آیتم های موجود در مسیرتان را جمع اوری نمایید. اگر بتوانید با سرعت بیشتری به انتهای مسیر خود در سمت راست صفحه نمایش بروید وارد منظقه boost zone می شوید که در این حالت امتیازهایی که کسب می کنید دو برابر می باشند ، ولی بایستی به این نکته توجه داشته باشید که با ورود به این منظقه دیگر نمی توانید عکس العمل سریعی نسبت به موانع پیش روی تان داشته باشید.

Headless
Headless

شما در این بازی می توانید مرغ را به پرواز در بیاورید که برای این کار بایستی دو بار پشت سرهم بر روی صفحه نمایش ضربه بزنید. در طول مسیرتان با قطرات خون مواجه می شوید که با جمع آوری تمامی آن ها می توانید رکورد مناسبی از خود بجای بگذارید و همچنین بتوانید برای مدت زمان بیشتری زنده بمانید. شما در طول بازی می توانید آپگریدهای را آزاد کنید و همچنین پاورآپ هایی را برای خود جمع آوری نمایید که به شما کمک می کنند در طول بازی به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید.

تصاویر بازی Headless :

دانلود بازی Headless :

دانلود بازی با لینک مستقیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا