معرفی و دانلود اپلیکیشن مترو تهران

مترو یکی از بهترین وسیله های عبور و مرور در شهرهای شلوغ مانند تهران می باشد که به شما کمک می کند در زمان کوتاهی به مسیر مورد نظر خود برسید و از ترافیک سرسام آور شهری خلاص شوید ، یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام استفاده از مترو بایستی در نظر داشته باشید ، شناخت مسیرها می باشد ، زیرا بدون شناسایی مسیر خود ممکن است از مقصد خود بسیار دور شوید و به کار خود نرسید.

موبنا – امروز قصد داریم یک اپلیکیشن کاربردی با نام مترو تهران را برای شما معرفی نماییم که در پیدا کردن ایستگاهها و مسیرتان در متروی تهران کمک بسیار شایانی می کند همچنین اطلاعات جامعی از قبیل امکانات هر کدام از ایستگاهها ، خطوط اتوبوس و تاکسی منتهی به ایستگاه مسیر شما و … را در اختیار شما قرار می دهد.

 

مترو تهران
مترو تهران

در ابتدای ورود به برنامه Metro Tehran ، فهرست خطوط مختلف مترو تهران را مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی هر کدام از این خطوط می توانید ایستگاههای مختلف موجود در مسیر خود را مشاهده کنید ، با کلیک بر روی هر کدام از این ایستگاهها می توانید اطلاعات مختلفی از قبیل موقعیت مکانی ، زمان بندی حرکت قطار ، مراکز مهم اطراف ، خطوط اتوبوس و تاکسی و امکانات رفاقی (سرویس بهداشتی ، مینی سوپر ، پارکینگ ، خودپردازهای مختلف و…)  در مورد آن ایستگاه بدست بیاورید.

همانطور که اشاره کردیم با ورود به صفحه ی هر کدام از ایستگاهها می توانید اطلاعات مختلف مرتبط با آن ایستگاه را مشاهده نمایید ، بعنوان مثال با کلیک بر روی زمانبدی حرکت قطار می توانید ساعات حرکت قطار ایستگاه مورد نظر را در روزهای مختلف هفته مشاهده نمایید. با کلیک بر روی مراکز مهم اطراف ایستگاه می توانید مراکز مهم علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، پزشکی و … اطراف ایستگاه مورد نظر را مشاهده نمایید. همچنین با کلیک بر روی خطوط اتوبوس و تاکسی می توانید  خطوط تاکسی و اتوبوس منتهی به ایستگاه مورد نظر را مشاهده نمایید که مسیر رفت و برگشت اتوبوس و تاکسی ها نیز مشخص گردیده اند.

البته امکانات اپلیکیشن مترو تهران به اینجا ختم نمی شود بلکه شما با کلیک کردن بر روی سه خط افقی در بالا و سمت چپ برنامه می توانید به سایر امکانات برنامه دسترسی پیدا کنید ، که بطور اختصار هر کدام از این امکانات را برای شما شرح می دهیم.

مسیریابی

مترو تهران
مترو تهران

با ورود به قسمت مسیریابی می توانید ایستگاههای منتهی به مسیر مورد نظر خود را پیدا کنید ، در این قسمت می توانید براساس ایستگاه خود و مکانی که می خواهید به آنجا بروید ، مسیر خود را پیدا کنید ، در قسمت اول یعنی براساس ایستگاه بایستی نام مبدا و مقصد خود را تایپ نمایید و سپس بر روی دکمه سبز کلیک کنید و ایستگاههایی را که منتهی به مسیر شما می شوند را پیدا کنید ، در قسمت دوم یعنی براساس مکان بایستی نام مقصد مورد نظر خود را تایپ کنید و بر روی دکمه سبز کلیک کنید تا برنامه شما را راهنمایی کند که با سوار شدن در کدام ایستگاه می توانید به مقصد خود برسید.

ایستگاه ها در نقشه شهر

مترو تهران
مترو تهران

این قسمت همانطور که از نام آن پیداست با بهره گیری از gps گوشی شما و google map ، ایستگاههای مترو  را بر روی نقشه شهر به شما نشان می دهد. با استفاده از این قابلیت به راحتی می توانید مکان ایستگاه مورد نظر خود را بر روی نقشه ی شهر پیدا کنید و نیازی به پرس و جو برای پیدا کردن ایستگاه مورد نظر خود نداشته باشید.

نقشه مترو

مترو تهران
مترو تهران

با ورود به این قسمت می توانید یک شمای کلی از نقشه ی مترو شهر تهران را مشاهده کنید ، در این نقشه می توانید تمامی ایستگاههای مترو و همچنین مسیرها و ایستگاه های منتهی به آن ها را مشاهده کنید. این قسمت به شما کمک می کند برای رسیدن به ایستگاه مورد نظر خود در چه ایستگاهی سوار شوید و در کجا پیاده شوید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای رفت و آمدهای روزانه خود از مترو بسیار استفاده می کنید ، قطعا اپلیکیشن مترو تهران به شما کمک زیادی می کند تا ایستگاه و مسیر مورد نظر خود را راحت تر پیدا کنید و اطلاعات مفیدی در مورد ایستگاههای مختلف بدست آورید.

دانلود اپلیکیشن مترو تهران:

download-bazar

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا