با ۱۰ هتل لوکس جهان در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید (+عکس)

در هنگام سفر، اقامت در هتل لوکس می‌تواند به فضایی آرامش بخش جهت استراحت و اکتشاف و ماجراجویی تبدیل شود.

موبنا – اما در دیگر موارد، خود هتل می‌تواند مقصد گردشگری باشد، به ویژه اقامت در لوکس‌ترین هتل دنیا که دارای امکاناتی مانند سرویس بازدید از اماکن مختلف، معماری خاص و یا ناهار خوری زیر آب (underwater dining) باشد.

برای داشتن یک دید کلی نسبت به لوکس‌ترین هتل‌های جهان، ما ۱۰ هتل فوق العاده لوکس را برای شما آماده کرده‌ایم که چیزی فراتر از یک محل اقامت ساده هستند. مطمئناً، هزینه ۳ شب اقامت در این هتل‌ها می‌تواند معادل اجاره یکسال خانه شما باشد اما خب خیال پردازی که هزینه‌ای ندارد. درست است؟


۱- هتل سونوا جانی مالدیو – Soneva Jani

با ۱۰ هتل لوکس جهان در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید (+عکس)
هتل لوکس و ۵ ستاره فوق العاده سونوا جانی در کشور جزیره مالدیو قرار دارد. تمام خانه‌های ییلاقی موجود بر روی آب این جزیره مشابه هم نیستند و سوئیت‌های چوبی عظیم قرار گرفته در Soneva Jani باعث می‌شود دهان شما از تعجب باز بماند!
سقف‌های جمع شدنی، استخرهای آبگرم خصوصی دو طبقه و سرسره‌های خصوصی، تنها برخی از ویژگی‌های هستند که این اقامتگاه‌های شناور را متمایز می‌سازند.


۲- هتل لوکس Amangiri در یوتا، آمریکا

با ۱۰ هتل لوکس جهان در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید (+عکس)
هتل Amangiri در یوتا، آمریکا به نحوی طراحی شده که در قلب طبیعت باشد. هتل لوکس Amangiri دارای یک استخر بسیار لوکس، گالری، کتابخانه و سالن ناهار خوری است.
فرقی نمی‌کند که شما این هتل لوکس را برای داشتن خلوتی آرام برگزیده باشید و یا برای ماجراجویی، این مخفیگاه پنهان در ساحل غربی، امکانات فوق العاده لوکسی را به شما ارائه می‌کند.
صبحانه خود را با چشم اندازی به سوی قایق‌های بادبانی نزدیکی دریاچه پائول میل کنید، و یا به سادگی در استخر خصوصیان استراحت نمایید.


۳- هتل امارات پالاس ابوظبی – Emirates Palace

با ۱۰ هتل لوکس جهان در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید (+عکس)
هتل امارات پالاس جزو هتل‌های برتر جهان است. درست است که هتل لوکس قصر الامارات Emirates Palac جزو گرانترین هتل‌های جهان به شمار می‌رود ولیکن ارزش هزینه کردن را دارد و درواقع مهمانان نسبت به مبلغی که هزینه می‌کنند، خدمات خیلی بیشتری را دریافت می‌کنند.
دوست دارید تصور کنید از خانواده سلطنتی هستید؟ این هتل شگفت انگیز واقع در ابوظبی واقعاً باید به عنوان یک کاخ در نظر گرفته شود. هر یک از سوئیتهای این هتل لوکس دارای سقفی مجلل و تراسی خصوصی می‌باشند که در آن‌ها شما از منظرهٔ عالی باغ‌ها و سواحل شنی سفید منتفع خواهید شد.


۴- هتل پلازا نیویورک- The Plaza Hotel

با ۱۰ هتل لوکس جهان در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید (+عکس)
بی شک می‌توان گفت که هتل پلازا مشهورترین هتل نیویورک است. این هتل با شکوه نیویورکی به دلیل برخورداری از ظرافتی بی نظیر و مجموعه‌های خاصی که توسط طراحان مشهور سراسر جهان از جمله طراح مد لباس، Betsey Johnson، طراحی شده مشهور شده است.
اقامت در سوئیت Eloise که از کف تا سقف به رنگ صورتی است و یا Royal Suite سوئیت مشهور در خیابان پنجم، می‌تواند رؤیایی بی نظیر باشد.


۵- هتل هیل‌تاپ استیت – Hilltop Estate، فیجی

با ۱۰ هتل لوکس جهان در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید (+عکس)
این هتل به صورت ویلاهای خصوصی در دل جنگل است. آتشفشان‌ها، جنگل‌های بارانی سرسبز و صخره‌های مرجانی این حوضه‌های گرمسیری اقیانوس اطلس را احاطه کرده‌اند، اما ممکن است از ویلای خصوصی شما دور باشند.
استخرهای طبیعی ساخته شده در دل سنگ‌ها و نمایش خیره کننده غروب آفتاب قطعاً شما را مجذوب خواهند کرد.


۶- هتل وان اند اونلی – One&Only، کیپ تاون

با ۱۰ هتل لوکس جهان در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید (+عکس)
هتل One&Only Cape Town یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر کیپ تاون واقع در کشور آفریقای جنوبی است. هنگامی که این هتل لوکس آفریقای جنوبی، سالگرد افتتاحیه خود را در سال ۲۰۰۹ جشن گرفت، مهمانان خود را به شنیدن قطعه‌ای موسیقی با صدای ماریا کری (Mariah Carey) دعوت کرد. علاوه بر این داشتن چشم انداز پانوراما از کوه‌ها و دریا سبب می‌شود که همواره اتاق‌های این هتل پر باشند.


۷- هتل Jade Mountain، جزیره سنت لوسیا

با ۱۰ هتل لوکس جهان در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید (+عکس)
این هتل لوکس در سنت لوسیا، که با محیط اطراف خود هارمونی بی نظیری را ایجاد نموده، مهمانان خود را در قلب بهشت جای می‌دهد. هیچ کدام از ۲۹ اتاق یا اتاق‌های دوبلکس این هتل دارای دیوار چهار لایه نیستند و لذا می‌توانید از هوای آزاد با استخرهای خصوصی لذت ببرید. در نهایت استخرها شما را به سمت اقیانوس‌ها می‌برند و احساس می‌کنید که در حال شناور شدن هستید.


۸- هتل بولگاری – bulgari، بالی

با ۱۰ هتل لوکس جهان در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید (+عکس)
این هتل لوکس Bulgari اندونزیایی تقریباً دارای ارتفاع ۵۰۰ پا بالاتر از فلات است و تصویر پانورامایی را از اقیانوس هند ارائه می‌دهد. از چشمه آب گرم موجود در این هتل و ماساژ تایلندی و یا تفریح در ساحل خصوصی آن لذت ببرید.


۹- هتل آتلانتیس پالم – Atlantis The Palm، دبی

با ۱۰ هتل لوکس جهان در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید (+عکس)
احتمالاً مسافران هتل ۵ ستاره آتلانتیس پالم دبی را بهترین هتل جهان می‌دانند! این هتل وسیع ممکن است برای امکانات رفاهی خانوادگی خود مانند آکواریوم زیرآبی، استخر دولفین و پارک آبی وسیع معروف باشد، اما سوئیت‌های زیر آبی آن فضایی عاشقانه را به وجود آورده‌اند.
لذت بردن از شامی که در آشپزخانه خصوصی خودتان می‌پزید و یا حمام کردن در حالی که در حال تماشای حیوانات وحشی در حال شنا هستید صحنه‌ای جذاب را به وجود خواهد آورد.


۱۰- هتل نورت ایسلند – North Island، سیشل

با ۱۰ هتل لوکس جهان در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید (+عکس)
هتل منحصربفرد North Island با ۱۱ سوئیت، باعث می‌شود مهمانان احساس کنند که در اقیانوس هند یک جزیره خصوصی دارند. و اگر واقعاً جزیره‌ای را برای خودتان می‌خواهید، می‌توانید آن را برای دوستان و خانواده خود اجاره کنید تا این منطقه به زمین بازی منحصر به فرد خودتان تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا