سرانجام انتظارها برای پد شارژر بی‌سیم اپل به سر آمد!

گزارش‌ها نشان می‌دهد که پد شارژر بی‌سیم اپل موسوم به ایرپاور پس از ماه‌ها انتظار و جنجال بر سر تاخیر بوجود آمده، سرانجام به مرحله تولید انبوه رسیده است.

موبنا – وب سایت هنگ کنگی ChargerLab امروز اعلام کرده است که شرکت Luxshare Precision که وظیفه و مسئولیت تولید ایرپاد و کابل شارژهای مجهز به فناوری USB-C اپل را بر عهده داشت، حالا به نظر می رسد که تولید انبوه پد شارژر بی سیم اپل موسوم به ایرپاور را پس از ماه‌ها انتظار کاربران و علاقمندان آغاز کرده است و در صورت صحت این خبر، همان‌طور که پیشتر کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری پیش‌بینی کرده بودند، این محصول شگفت انگیز و کاربردی در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، اپل در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۸ میلادی هم زمان با معرفی گوشی‌های هوشمند و پرچمدار آیفون ۱۰ و آیفون ۸ از پد شارژر بی‌سیم خود تحت عنوان ایرپاور (AirPower) معرفی کرد. ایرپاور اپل قرار بود در مدت زمان کوتاهی پس از رونمایی آن در رویداد اختصاصی این شرکت، وارد بازارهای جهانی شود و در دسترس کاربران و علاقمندان قرار بگیرد اما هرگز عرضه نشد و کاربران را همچنان چشم انتظار نگه داشت.

از آنجایی که اپل می‌خواهد در نسل‌های آینده درگاه شارژ را از گوشی‌های آیفون حذف کند، پدهای شارژر بی سیم ایر پاور می‌تواند از وسائل اصلی و اجتناب ناپذیر گوشی‌های آیفون و کاربران محصولات اپل به شمار رود. البته لازم به ذکر است که همواره شارژرهای بی‌سیم در مقایسه با کابل شارژ از سرعت بسیار کمتر و پایین‌تری برخوردارند.

همچنین گزارش‌های دیگری نیز در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت پگاترون بعنوان یکی دیگر از کارخانه‌های تولیدکننده محصولات اپل، نیز تولید انبوه ایرپاورهای اپل را کلید زده و آغاز کرده است. بنابراین دور از انتظار نیست که این محصول طبق برآوردهای انجام شده، در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۹ به بازارهای جهاین عرضه شده و در دسترس عموم مردم و علاقمندان به محصولات اپل قرار بگیرد.

طبق اعلام اپل، پدهای شارژ بی‌سیم ایرپاور قادر خواهند بود هم زمان سه محصول یعنی یک دستگاه گوشی آیفون، یک ساعت هوشمند اپل‌واچ و یک ایرپاد را شارژ کند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا