دانلود بازی معمایی Sleepwalker-toyworld

Sleepwalker-toyworld یکی از بازی های جالب اندرویدی در سبک معمایی می باشد که با دارا بودن گیم پلی جذاب و در عین حال سرگرم کننده می تواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند.

موبنا – بازی داستان خاص و پیچیده ای ندارد و در مورد پسرکی است که در خواب بایستی با هدایت او راه خروج از پازل های مختلف را به او نشان دهید. در ابتدای بازی و بدون ارائه ی پیش زمینه ای بازی شما را با نحوه ی کنترل پسرک آشنا می سازد و شما بایستی معماهای مختلف بازی را پشت سر بگذارید.

Sleepwalker-toyworld
Sleepwalker-toyworld

نحوه ی کنترل پسرک در بازی بدین صورت است که شما بایستی با کشیدن انگشت خود در چهار جهت ، او را حرکت دهید و از مسیری که سازندگان برای شما تعیین کرده اند او را به محل خروج برسانید. بازی از لحاظ محیطی دارای تنوع خوبی می باشد و شما را در محیط های مختلفی از قبیل هزارتو ، اتاق های مختلف ، باغچه و … به چالش می کشد ، در برخی از مراحل بازی اجسامی نیز در مسیر شما قرار می گیرد که بایستی با حرکت دادن درست ان ها ، مسیر را برای پسرک باز کنید.

Sleepwalker-toyworld
Sleepwalker-toyworld

همانند بسیاری از بازی های مشابه ، سازندگان قابلیت خرید درون برنامه ای را در این بازی قرار داده اند و شما می توانید در فروشگاه این بازی معمایی صندوقچه هایی را برای خود بخرید که با استفاده از آن ها می توانید با تعداد حرکات کمتری به سمت درب خروجی بروید ، با اینکه این صندوقچه ها به نوعی تقلب در بازی محسوب می شوند ولی در مراحل پایانی بازی می توانند به شما کمک فراوانی در به پایان رساندن مراحل بکنند. سازندگان در طراحی بصری و موسیقی بازی نیز به خوبی عمل کرده اند و این دو عامل به خوبی توانسته اند تا مخاطب را بیشتر جذب بازی کنند.

تصاویر بازی Sleepwalker-toyworld :

دانلود بازی Sleepwalker-toyworld :

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا