راه‌اندازی سرویس «مهمان من» شرکت مخابرات ایران از ابتدای بهمن ماه

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به تلاش این شرکت در مورد تحقق ارتباطی فراگیر برای تمام مشتریان در سراسر کشور گفت: با راه‌اندازی سرویس جدید مهمان من با کاربرد شارژ در مقصد، تمام مشتریان می‌توانند نسبت به دریافت تماس تلفنی مخاطبین خود به‌گونه‌ای اقدام نمایند که هیچ هزینه‌ای برای تماس‌ گیرنده نداشته باشد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری ضمن تشریح سرویس مهمان من افزود: در این طرح که به ازای تماس از کلیه شماره‌های تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران از اول بهمن‌ماه سال جاری اجرایی می شود، درصورتی‌که شماره متقاضی به‌صورت شارژ در مقصد نشانه‌گذاری شود، تماس مخاطبین با شماره موردنظر به‌صورت رایگان محاسبه‌شده و هزینه‌های تماس برای فرد گیرنده تماس منظور خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه برای استفاده از این سرویس نیاز به دریافت شماره جدید نمی‌باشد، افزود: کلیه مشتریان شرکت مخابرات ایران می‌توانند درخواست فعال‌سازی سرویس مهمان من را بر روی شماره‌های جاری خود داشته باشند.
مهندس سید مجید صدری در توضیح مزایای راه‌اندازی سرویس مهمان من یا شارژ در مقصد خاطرنشان کرد: با استفاده از این سرویس، کلیه شهروندان، صاحبان مشاغل، شرکت‌های خدماتی، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی و همچنین دارندگان مراکز تماس می‌توانند برای پاسخگویی به انواع نیازمندی‌های شهروندان به‌گونه‌ای اقدام نمایند که تماس تلفنی مخاطبان هیچ هزینه‌ای برای فرد تماس‌گیرنده نداشته باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان عنوان کرد: تمام مشتریان شرکت می‌توانند برای اطلاع از جزئیات این سرویس و ثبت درخواست خود، از اول بهمن‌ماه سال جاری به پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و یا یکی از مراکز ارائه خدمات تلفن ثابت مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا