تور استانبول و هالوین

تور استانبول و حضور در پارکی کوچک که مراسم هالوین برای کودکان در آن برگزار می شود و لباس های شخصیت های انیمیشن ها کرایه داده می شود این مکان بسیار مناسب خانواده هایی است که کودک و نوجوان به همراه دارند.

موبنا – شرکت در مراسم جشن هالوین در سالهای گذشته آنقدر رونق گرفته که گاهی گمان بر این است در آینده‌ای نه چندان دور این آیین به ایران نیز انتقال پیدا کنید و به صورت رسمی برگزار شود. هر چند در حال حاضر نیز به صورت غیر رسمی و در جشن‌های خصوصی این مراسم در ایران نیز برگزار می‌شود. اما فر به استانبول و شهری نیمه اروپایی لذت این جشن را چند برابر می‌کند.

هتل استانبول مناسب برای اقامت در جشن هالوین کجاست؟ این سؤال اشخاصی است که برای هالوین به استانبول سفر می‌کنند. بهتر است بدانید برای حضور در جشن هالوین اقامت در محله‌ای خاص مد نظر نیست و برخی از هتل‌ها و مجتمع‌های تجاری یا تفریحی و کافه‌ها و پارک‌ها این مراسم را برگزار می‌کنند. بهتر است پس از اقامت در مکان مورد نظر از شخصی که اهل تفریحات مدرن است جویای اماکن برگزاری جشن باشید.

تور استانبول و حضور در پارکی کوچک که مراسم هالوین برای کودکان در آن برگزار می‌شود و لباس‌های شخصیت‌های انیمیشن‌ها کرایه داده می‌شود این مکان بسیار مناسب خانواده‌هایی است که کودک و نوجوان به همراه دارند. این پارک لگولند نام دارد و شبی مهیج و به یاد ماندنی را برای کودکان ثبت می‌کند. این سرزمین پر از لگو در منطقه کوکاتپ قرار دارد و کمی دورتر از فاتیح است.

تور استانبول و هالوین

تور استانبول و شرکت در ترسناک‌ترین مراسم هالوین در پارک‌ها و مارکز تجاری میسر نمی‌شود مگر اینکه با یک آژانس تفریحی تماس بگیرید و یا از هتل خود بخواهید برای شما برنامه حضور در یک برنامه خاص و ترسناک را رزرو کند. برنامه‌ای همچون بیمارستان روانی مردگان که به شدت با استقبال جوانان روبرو شده است. این برنامه در یک ساختمان مخروبه اجرا می‌شود.

تور استانبول و حضور در کلیسایی ۱۴۵ ساله و تاریخی برای مراسم هالوین نیز دیدنی می‌باشد. این کلیسا در خیابان بی اغلو قرار دارد و ساعات اولیه تنها با لباسهای عجیب و غریب وارد آن می شوندو بعد از چند ساعت مراسم اصلی به سرپرستی یک رهبر ارکست سمفونی که اجراهایی شبح وار دارد آغاز می‌شود.

تور استانبول و هالوین

تور استانبول و شرکت در بهترین جشن هالووین شهر متعلق به مجموعه پرفورمنس هال می‌باشد. مراسم هالوین در این مجموعه از ساعت ۶ عصر آغاز می‌شود و تا پاسی از شب ادامه دارد موسیقی به صورت مداوم پخش می‌شود و اجراهای برنامه‌های زنده و در انتها به ترسناک‌ترین لباس و آرایش جایزه اهدا می‌شود.

تور استانبول و حضور در ساختمان تاریخی Mısır در خیابان استقلال، هنگام هالوین نیز جذاب به نظر می‌رسد. در این ساختمان مراسمی خاص توسط حزب حامی حیوانات برگزار می‌شود. این گروه لباس‌های عجیبی از افسانه‌های استانبول بر تن دارند. نام این گروه هنم است.هتل استانبول نیز در برخی مواقع میزبان جشن هالوین می‌باشد هتل الیت ورد استانبول سالانه برنامه‌ای زیبا در کافی شاپ خود برای هالوین برگزار می‌کند پس می‌توانید در این هتل نیز اقامت داشته باشید. تور استانبول توری مهیج برای شرکت در جشن‌های خاص و اروپایی و حتی آسیایی می‌باشد که بازدید از آنها درایران ممکن نیست.تور استانبول و شرکت در فستیوال و جشن‌ها و مراسم محلی نیاز به اطلاعات دقیقی راجع به زمان و مکان برگزاری دارد و در این رابطه می‌بایست به واسطی آگاه مراجعه شود.

 

جهت رزرو هتل‌های استانبول و یا تور استانبول با شماره تلفن ٢۵٩١٧٩۵۰-۰٢١ و یا ٣٨۰٩۵-۰۵١ ویا به سایت https://istanbulyar.com مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا