معرفی و دانلود بازی استراتژیک Last Resident

Last Resident از بازی های جالب و هیجان انگیز اندرویدی می باشد که با دارا بودن المان هایی سرگرم کننده در گیم پلی خود می تواند مخاطبان خود را برای مدت ها سرگرم نماید.

موبنا – این بازی استراتژیک در پلی استور نمره خوب ۴.۰ از۵ را کسب کرده است.

Last Resident
Last Resident

گیم پلی بازی بدین صورت طراحی شده است که شما بایستی هم نقش یک رهبر جنگ را داشته باشید و هم یک سازنده خوب باشید. در واقع در این بازی بایستی با استفاده از امکانات خود ، پایگاه خود را تقویت و تسلیح نمایید و با دویاورکشی و تولید آذوقه مردم خود را از خطر زامبی ها حفظ نمایید. کلیه ی سازه هایی که در پایگاه شما قرار دارند قابل ارتقاء می باشند و شما بایستی با پیشرفت در بازی آن ها را تقویت نمایید ، همچنین از زمین های بایر موجود در نقشه بازی بایستی استفاده کنید تا پایگاه خود را گسترش دهید. در بخش دیگر بازی یعنی مبازرات بایستی با استفاده از سلاح ها و تجهیزات مختلف به مصاف زامبی ها و سایر قبیله ها بروید ، شما بایستی پایگاه خود را آنقدر تجهیز نمایید تا کسی جرات نکند به شما حمله کند. شما در این بازی می توانید از زامبی ها به عنوان برگ برنده خود استفاده کنید و ار آن ها در برابر سایر پایگاهها و فرماندهان استفاده نمایید.

Last Resident
Last Resident

تعیین استراتژی شما در این بازی انلاین ، کاملا به عهده خودتان است و شما می توانید با سایر فرماندهان به رقابت بپردازید و یا با آن ها متحد شوید و برای خودتان یک قلمرو بزرگ تشکیل دهید. البته در این میان برخی از فرماندهان با طرح پیشنهادهایی فریب دهنده قصد فریب وغارت پایگاه شما را دارند که بایستی حواس خود را کاملا جمع کنید تا مبادا مورد یورش دیگران قرار بگیرید.

تصاویر بازی Last Resident :

دانلود بازی Last Resident :

معرفی و دانلود بازی استراتژیک Last Resident

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا