معرفی Profiler اپلیکیشن نظارت بر مصرف پردازنده گوشی

اپلیکیشن های نظارت بر عملکرد و مصرف پردازنده ها و اجزای مختلف گوشی جزء محبوب ترین اپلیکیشن های اندرویدی می باشند که به کاربران خود این امکان را می دهند تا لحظه به لحظه بر عملکرد پردازنده های گوشی خود نظارت داشته باشند.

موبنا – یکی از محبوب ترین برنامه های نظارت بر مصرف پردازنده های گوشی ، اپلیکیشن Profiler می باشد که به تازگی در پلی استور عرضه گردیده است و بازخوردهای مثبتی را از سوی کاربران دریافت کرده است.

اپلیکیشن Profiler
اپلیکیشن Profiler

این اپلیکیشن نظارت بر مصرف پردازنده های گوشی که دارای حجم کمی می باشد به شما این امکان را می دهد علاوه بر مشاهده میزان مصرف cpu و gpu گوشی خود بر سایر اجزای آن از قبیل رم ، ولتاژ باتری ، دمای گوشی ، مصرف اینترنت و … نیز نظارت نمایید. یکی از مزیت های این برنامه نمایش میزان استفاده ی هر کدام از برنامه ها از پردازنه های گوشی می باشد که  به صورت شناور در صفحه نمایش گوشی شما نمایش داده می شود و به شما کمک می کند تا بر میزان مصرف پردازنده ها نظارت نمایید. در صفحه اصلی برنامه می توانید یک طرح پیش فرض را مشاهده کنید که همه چیزهایی که برنامه می تواند بر روی دستگاه شما نمایش دهد را نشان می دهد.

اپلیکیشن Profiler
اپلیکیشن Profiler

هر کدام از اجزایی که برنامه می تواند بر عملکرد آن ها نظارت نماید به یک رنگ خاص نمایش داده می شوند بعنوان مثال cpu به رنگ قرمز ، باتری به رنگ آبی ، دمای گوشی به رنگ نارنجی و … نمایش داده می شوند که شما می توانید هر کدام از آن ها را برای خود شخصی سازی نمایید و رنگ ، اندازه و طرح های آن ها را برای خود تغییر دهید ، البته امکانات شخصی سازی بدین جا ختم نمی شود بلکه شما اب کلیک بر روی هر کدام از آن ها می توانید مشخص کنید که برنامه چه نوع اطلاعاتی را در رابطه با عملکرد هر کدام از اجزای گوشی نمایش دهد.

تصاویر اپلیکیشن Profiler :

دانلود اپلیکیشن Profiler :

معرفی Profiler اپلیکیشن نظارت بر مصرف پردازنده گوشی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا