معرفی و دانلود بازی آرکید Turn

بازی آرکید Turn جدیدترین ساخته ی استودیوی معروف Ketchapp می باشد که با الهام گرفتن از بازی محبوب این استودیو یعنی Stack توانسته این روزها توجهات زیادی را به خود جلب نماید و به یکی از بازی های محبوب و اعتیادآور روز مبدل شود.

موبنا –  قاعده ی این بازی آرکید شباهت زیادی به برخی از بازی های قبلی این استودیو علی الخصوص Stack دارد که مکعب موجود در بازی تا زمان باختن شما کوچک و کوچکتر می شود.

Turn
Turn

گیم پلی بازی که بصورت رکوردی می باشد بدین صورت است که شما در یک محیط مارپیچ قرار دارید و هدایت یک مکعب را برعهده دارید که بایستی در سر پیچ ها به موقع صفحه نمایش گوشی خود را لمس نمایید تا مکعب شما صحیح و سالم و بدون برش خوردن وارد مسیری جدید شود. نکته ای که بایستی در این بازی مورد توجه قرار دهید این است که عکس العمل سریعی از خود نشان دهید و در زمان مناسب مکعب را لمس نمایید زیرا در صورت تعلل شما ، تکه ای از مکعب بریده شده و کوچکتر می شود ، کوچک شدن بیش از حد مکعب باعث باخت شما خواهد شد.

Turn
Turn

جالب است بدانید که هر بار که تکه ای از مکعب شما بریده می شود ، مسیر شما به فراخور مکعب شما کوچکتر خواهد شد و این موضوع سبب می شود تا بازی چالشی تر شود و ضریب اشتباهات شما بالاتر رود زیرا هر چقدر که مکعب کوچکتر می شود مسیر نیز به همان اندازه کوچکتر می شود که برای موفقیت در این حالت بایستی تمرکز زیادی به خرج دهید. رکورد شما در این بازی بر حسب تعداد حرکت های صحیحی که انجام داده اید محاسبه می شوند. با افزایش امتیاز خود در بازی می توانید آیتم هایی را آزاد کنید که مکعب شما را به اشکال مختلفی در می آرود.

تصاویر بازی Turn :

دانلود بازی Turn :

معرفی و دانلود بازی آرکید Turn

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا