سبک ترین موتور سیکلت برقی جهان با ظاهر متفاوت (+عکس)

«نووس» یک موتور سیکلت برقی بسیار سبک با قدرت مانورپذیری بالا است که شکل ظاهری بدنه آن مشابه هیچ یک از محصولاتی که تاکنون مشاهده کرده‌اید نیست و البته بدنه قطور و توخالی آن باعث شده است وزن این وسیله نقلیه به میزان قابل ملاحظه کاهش یابد.

موبنا – شکل ظاهری این موتور سیکلت با هرآنچه که تاکنون مشاهده کرده‌اید متفاوت است، قیمت نسبت زیادی دارد، باتری پرقدرت آن شارژ را برای مدت طولانی در خود ذخیره می‌کند، مبتنی بر بهترین سیستم مهندسی آلمانی ساخته شده است، یکی از سبک‌ترین موتور سیکلت‌های جهان به شمار می‌رود، و از آن می‌توان به عنوان یک وسیله نقلیه بین موتور سیکلت و دوچرخه یاد کرد.

سبک ترین موتور سیکلت برقی جهان با ظاهر متفاوت (+عکس)

«نووس» یک دوچرخه برقی بسیار سبک با قدرت مانورپذیری بالا است که شکل ظاهری بدنه آن مشابه هیچ یک از محصولاتی که تاکنون مشاهده کرده‌اید نیست و البته بدنه قطور و توخالی آن باعث شده است وزن این وسیله نقلیه به میزان قابل ملاحظه کاهش یابد و تایرهای آن با کارایی بالا و شکل ظاهری بسیار مدرن دنیای جدیدی را پیش روی افراد بگذارد. این دوچرخه برقی – موتور سیکلت به همراه باتری و همه لوازم جانبی خود در مجموع ۳۸.۵ کیلوگرم وزن دارد و برای آن مخزن ذخیره انرژی الکتریسیته با توان ۱۴ کیلووات معادل ۱۸.۷ اسب بخار در نظر گرفته شده است. موتور ویژه این موتور سیکلت برقی به چرخ عقب آن متصل شده است و موجب می‌شود این وسیله نقلیه توان گشتاور معادل ۲۰۰ نیوتن متر یا ۱۴۷.۵ پوند فوت را در اختیار داشته باشد و راننده در فاصله زمانی کم بتواند حداکثر سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. به خاطر داشته باشید زمانی که این موتور سیکلت برقی با حداکثر سرعت خود حرکت می‌کند توان آن به ۱۸.۷ اسب بخار می‌رسد و در شرایط عادی با توان ۸.۳ اسب بخار حرکت می‌کند.

سبک ترین موتور سیکلت برقی جهان با ظاهر متفاوت (+عکس)

هر بار که باتری این موتور برقی به طور کامل شارژ می‌شود، می‌تواند معادل ۹۸ کیلومتر حرکت کند و البته حدود یک ساعت طول می‌کشد تا شارژ باتری این وسیله نقلیه دو چرخ از صفر به ۸۰ درصد برسد. شکل ظاهری زیبا و وزن بسیار کم این محصول مهم‌ترین نکاتی محسوب می‌شود که باعث شده است آن را از همه محصولات مشابه مجزا بدانیم تا به عنوان گزینه مناسب برای فرار از ترافیک‌های شهری مورد استفاده قرار گیرد. البته افرادی که تمایل به خرید این محصول دارند تقریبا باید معادل یک دستگاه اتومبیل برای خرید آن پرداخت کنند، زیرا قیمت این موتور سیکلت برقی ۷۰۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

سبک ترین موتور سیکلت برقی جهان با ظاهر متفاوت (+عکس)

شرکت شرکت سازنده «نووس» در تلاش است محدودیت‌هایی که در این محصول است را مرتفع کند و در مهم‌ترین اتفاق تصمیم دارد ظرفیت باتری آن را افزایش دهد. وزن پایین بدنه و دوشاخه جلوی موتور سیکلت باعث شده است میزان مصرف انرژی در آن کاهش یابد، ولی در مجموع باتری با ظرفیت معادل ۹۸ کیلومتر چندان قابل ملاحظه نیست و برای آنکه شرکت تولیدکننده «نووس» بتواند این محصول زیرا را به فروش برساند، باید میزان ذخیره انرژی در آن را هم افزایش دهد.

سبک ترین موتور سیکلت برقی جهان با ظاهر متفاوت (+عکس)

نکته دیگری که در مورد این محصول وجود دارد قیمت بالای آن است. این موتور سیکلت با همه قابلیت‌ها و امکانات خود به قیمت ۷۰۰۰ دلار فروخته می‌شود که بر این اساس می‌توان گفت نسبت به مدل‌های مشابه اندکی گران‌تر است و همین مسئله باعث شده است تا کارشناسان پیش‌بینی کنند این موتور سیکلت نتواند توجه کاربران را به خود جلب کند. باید دید شرکت تولیدکننده «نووس» برای حل مشکلات مذکور چه راه‌هایی را پیش‌بینی کرده است.

سبک ترین موتور سیکلت برقی جهان با ظاهر متفاوت (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا