هدفونی که سروصدای جاده و موتور خودرو را حذف می کند

یکی از چالش های سفرهای جاده ای سروصدای محیط اطراف، موتور خودرو و غیره است که باعث آزار سرنشینان می شود. اما به زودی هدفون جدیدی تولید می شود که این مشکل را برطرف می کند.

موبنا – هدفون تازه ای که توسط شرکت Bose تولید شده، نسبت به تولیدات قبلی این شرکت از قابلیت های بیشتری برای حذف انواع سروصداهای محیطی مزاحم برخوردار است.

هدفون یادشده علاوه بر حذف اصوات ناخوشایند در حین سفر با خودرو در هواپیماها هم قابل استفاده است تا مسافران دیگر سروصدای شدید موتور هواپیما را نشنوند. هدفون یادشده مجهز به میکروفونی کوچک برای جذب اصوات مزاحم محیطی و خارج کردن آنها از طریق یک بلندگو است. لذا کاربران می توانند بدون دردسر به موسیقی محبوب خود گوش کنند، بدون آنکه از سروصدای محیطی آزار ببینند.

میکروفون مورد استفاده در این هدفون با فناوری پیشرفته ای تولید شده و قادر به شناسایی اصوات مزاحمی است که از جهت های مختلف پخش می شوند. Bose برای ارتقای کیفیت این هدفون با برخی شرکت های سازنده خودرو مانند جنرال موتورز نیز همکاری کرده است.

هدفون یادشده فعلا مراحل آزمایشی را طی می کند و احتمال می رود از سال ۲۰۲۱ همراه با برخی خودروها عرضه شود. قیمت این محصول هنوز مشخص نشده است.

نوشته های مشابه
 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا