پیاده‌سازی نظام مدیریت کیفیت در مدیریت سرمایه انسانی بانک سامان

مدیریت سرمایه انسانی بانک سامان گواهینامه نظام مدیریت کیفیت را از شرکت توف نورد آلمان دریافت کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان، مدیریت سرمایه انسانی بانک که پیشتر توانسته بود گواهینامه نظام مدیریت کیفیت ISO9001:2008 را دریافت کند، این‌بار نیز با انطباق و بهبود فرایندهای خود با آخرین نسخه این نظام، توانست گواهینامهISO9001:2015 را دریافت کند.
براساس این گزارش، مطابق این گواهینامه، فرآیندهای مدیریت سرمایه انسانی در زمینه ارایه خدمات برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، خدمات طراحی و توسعه ساختار سازمانی، خدمات جذب و استخدام، خدمات آموزشی، جبران خدمت و سلامت مطابق با آخرین الزامات نسخه ۲۰۱۵ مدیریت می‌شوند.
این گزارش حاکی است، گواهینامه نظام مدیریت کیفیت ISO9001:2015 مدیریت سرمایه انسانی بانک سامان تا سال ۱۴۰۰ اعتبار دارد و به‌صورت سالانه تحت ارزیابی ممیزان شرکت توف‌نورد قرار خواهد گرفت.
این گزارش می‌افزاید: الزامات جدید که در نسخه ۲۰۱۵ مورد تاکید قرار گرفته و در پیاده‌سازی این استاندارد رعایت شده، شامل پیاده‌سازی فرایند مدیریت ریسک، گسترش نگرش فرایندی در سراسر استاندارد، تاکید بر ایجاد ارزش پایدار برای مشتری و سازمان، توجه به مفهوم سازمان و محیط سازمانی و گسترش دیدگاه استراتژیک و همسویی اهداف و استراتژی‌های کلان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا