سایپا از توان شرکت های دانش بنیان در داخلی سازی قطعات خودرویی بهره خواهد برد

در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران شرکت سازه گستر سایپا تفاهم نامه ای را با یکی از شرکت های دانش بنیان در راستای بومی سازی قطعات استراتژیک خودرویی به امضاء رساند.

موبنا – در سومین نمایشگاه بین المللی خودرو که در محل شهر آفتاب برگزار می شود، مدیران شرکت های دانش بنیان با حضور در غرفه گروه خودروسازی سایپا ضمن بازدید از دستاوردهای این گروه خودروساز به بیان نقطه نظرات خود در راستای توانایی و قابلیت های متخصصان شرکت های دانش بنیان در حمایت از صنایع خودروسازی و ارائه توانمندی هایشان در جهت بومی سازی برخی قطعات پرداختند.
در این بازدید معصوم نجفیان مدیرعامل سازه گستر با اشاره به نگرش ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مبنی بر ضرورت تدوین یک منشور حاکمیتی فی ما بین شرکت سایپا و شرکت های دانش بنیان، آمادگی خود را جهت عقد هرگونه تفاهمنامه ای در راستای بومی سازی قطعات و پیشبرد اهداف گروه سایپا با شرکت های دانش بنیان و دارنده ایده های ناب در جهت داخلی سازی قطعات و کاهش ارزبری آنها اعلام کرد.
رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا ضمن تاکید بر لزوم خودکفایی شرکت سازه گستر به عنوان یکی از شرکت های اصلی گروه سایپا در تامین قطعات، به تشریح توانمندی و تلاش این شرکت برای کاهش ارزبری و افزایش داخلی سازی قطعات پرداخت.
در این بازدید، شرکت سازه گستر سایپا تفاهمنامه همکاری با یکی از شرکت های دانش بنیان را به منظور بومی سازی و کاهش ارزبری در تولید قطعات استراتژیک خودرو به امضاء رساند.
لازم به ذکر است گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه بین المللی خودرو از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه ۹۷ و از ساعت ۱۰ الی ۱۸ پذیرای علاقمندان، دانشگاهیان و صنعتگران خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا