دانلود اپلیکیشن سینماتیکت

خرید بلیت فیلم مورد علاقه به صورت حضوری ، وقت گیر می باشد و شما بایستی مدت زیادی برای تهیه ی بلیت در صف بایستید و همچنین صندلی مورد علاقه ی خود را پیدا نخواهید کرد ، تهیه ی بلیت به صورت اینترنتی بهترین کاری است که در این ایام از معطل شدن شما جلوگیری می کند.

موبنا – سایت سینماتیکت یکی از سایت هایی می باشد که از طریق آن می توانید به صورت آنلاین اقدام به تهیه ی بلیط سینما کنید و همچنین اطلاعات خوبی در مورد فیلم ها و جدول فروش آن ها بدست آورید ، اپلیکیشن سینماتیکت نیز تنها سه روز است که برای گوشی های اندرویدی عرضه شده است و ما امروز قصد داریم شما را با قابلیت های گوناگون و کاربردی این برنامه آشنا کنیم.در ابتدای ورود به برنامه بایستی با وارد کردن شماره خود و دریافت کد تائیدیه آن را فعال نمایید تا بتوانید به امکانات مختلف آن دسترسی پیدا کنید.با ورود به برنامه مشاهده خواهید کرد که آن از طراحی خوبی برخوردار است بطوریکه در طراحی قسمت های مختلف آن از رنگ های مختلفی استفاده شده است. در صفحه اصلی اپلیکیشن ، دسته بندی برنامه ها نمایش داده می شوند ، این دسته بندی ها عبارتند از : فیلم های در حال اکران ، فیلم های هنر و تجربه ، سینما تک ، نمایش های ویژه – تئاتر کمدی ، فیلم های انیمیشن و تئاتر و کنسرت ، در هر کدام از این بخش ها می توانید اقدام به خرید بلیت فیلم های مرتبط با هر کدام از دسته ها بکنید.

اطلاع رسانی از برنامه درحال اکران در سینماتیکت
اطلاع رسانی از برنامه درحال اکران در سینماتیکت

 

با کلیک بر روی فیلم مورد علاقه ی خود در هر کدام از دسته ها می توانید اقدام به خریدن بلیط آن بکنید ، با کلیک بر روی یک فیلم صفحه ای باز می شود که در آن اطلاعات مختلفی از قبیل عوامل فیلم ، سینماهای نمایش دهنده ی آن در شهرهای مختلف را مشاهده کنید ، همچنین در این بخش می توانید تیزر مرتبط با فیلم را نیز مشاهده کنید ، با کلیک بر روی علامت سبد سبز رنگ در کنار سینماهای نمایش دهنده فیلم مورد نظر ، صفحه ای باز می شود که سانس های نمایش فیلم مورد علاقه ی شما براساس روز و ساعت مشخص شده اند ، اگر بلیت های سانس مورد نظر تمام شده باشند علامت سبد سفید رنگ است و در غیراینصورت نارنجی ، با کلیک بر روی سانس مورد نظر خود ، صفحه ای برای شما باز می شود که در آن می توانید تعدا بلیط های که می خواهید را تهیه کنید و همچنین با کلیک روی گزینه مشاهده پلان می توانید صندلی های مورد نظر خود را نیز مشخص کنید ، برای تکمیل خرید خود بایستی نام و نام خانوادگی خود ، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید و از طریق درگاه بانک پارسیان و سامان و همچنین سینما کارت اقدام به پرداخت مبلغ بلیط ها کنید ، در این قسمت در صورت داشتن کد تخفیف می توانید آن را در باکس مشخص شده وارد کنید و از تخفیف بهره مند شوید.

خرید و رزرو آنلاین در اپلیکیشن سینما تیکت
خرید و رزرو آنلاین در اپلیکیشن سینما تیکت

در صفحه ی اصلی اپلیکیشن cinematicket ، در بالا و سمت راست صفحه نمایش ، با کلیک بر روی سه خط افقی می توانید دیگر قابلیت های برنامه را مشاهده کنید ، قابلیت های کلیدی این قسمت عبارتند از :

  • دسته بندی برنامه ها : در این قسمت می توانید دسته بندی برنامه ها که در صفحه ی اصلی نیز بودند را مشاهد کنید ،
  • سینماها: در این قسمت می توانید سینماهای مختلف تهران و برخی از شهرهای دیگر را مشاهده کنید که با کلیک بر روی هر سینما می توانید فیلم هایی که آن سینما نمایش می دهد و با سانس های مربوطه را مشاهده کنید.
  • سینما تخفیف : با کلیک بر روی این قسمت می توانید فیلم هایی را مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی هر فیلم می توانید سینماها و سانس های تخفیف دار مرتبط با آن فیلم را به همراه میزان تخفیف مشاهده نمایید.
  • اخبار: در این قسمت می توانید اخبار مرتبط با فیلم های مختلف را براساس تاریخ مشاهده نمایید.
  • پیگیری خرید: در این قسمت ، اگر در هنگام خرید بلیط نتوانسته اید صندلی خود را انتخاب کنید ، می توانید از این طریق صندلی خود را انتخاب کنید ، و یا از وضعیت خرید خود با وارد کردن کد رزرو اینترنتی مطلع شوید.
  • جدول فروش : در این قسمت می توانید از میزان فروش فیلم های مختلف مطلع شوید.

توجه: برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

ویژگی‌های اپلیکیشن سینماتیکت:

به نقل از وبسایت رسمی سینماتیکت

  •  در نسخه ی جدید سینماتیکت رابط کاربری شما تغییر اساسی کرده و بسیار راحت تر شده. شما همیشه از منوی پایینی صفحه میتونید به سرعت به قسمت های اصلی برنامه که فیلمها، سینماها و اخبار هستند دسترسی داشته باشین.
  •  در بخش لیست فیلمهای درحال اکران شما به تفکیک گروه ها همه ی فیلمها و تاتر ها رو خواهید دید . برای رویدادهای مهم مثل جشنواره فیلم فجر، فیلم کوتاه و … فکرهای خاص و جالبی داریم
  •  در پروفایل فیلمها، میتونید علاوه بر پوستر و امتیاز فیلم، تیزر و نظرات کاربران را هم ببیند و بخونید.
  •  نمایش برنامه روزانه سینماها در نسخه ی جدید میتونید سینماهای شهر خودتون را فیلتر کنید و سینماهای نزدیک محلتون را به راحتی پیدا کنید. اطلاع از امکانات هر سینما و مسیر های رفتن به سینما از قابلیت های جدید ماست.
  •  برنامه های هر سینما تا ۷ روز آینده رو میتونید ببینید.
  •  خرید آنلاین بلیت و انتخاب صندلی و پرداخت آنلاین مبلغ از ۴ درگاه بانکی و یا از اعتبارتون و دریافت کد رزرو از امکانات برنامه است. میتونید با اپ جدید بارکد خریدتون را جلوی کیوسک های ما در سینماهای مجهز به بارکد خوان هستن بگیرین و بلیتتون را چاپ کنید.
  •  کاربران باشگاه مشتریان سینماتیکت متونند پروفایل کامل خودشون، کوپنها، خریدها و بازارچه و … را در پنل کاربریشون ببیند.
  • جدول فروش سینمای ایران از اول امسال و ۳ سال گذشته از امکانات جدید اپ سینماتیکت است.
دانلود اپلیکیشن Cinamaticket
دانلود اپلیکیشن Cinamaticket

دانلود اپلیکیشن سینماتیکت:

دانلود اپلیکیشن سینماتیکت

دانلود اپلیکیشن سینماتیکت

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا