معرفی و دانلود بازی فکری Rop

بازی Rop از بازی های جالب و محبوب فکری اندرویدی می باشد که با دارا بودن طراحی ساده و در عین حال چشمگیر ، می تواند مدت ها با معماهای چالشی شما را سرگرم نماید.

موبنا – در این بازی فکری شما طنابی را در اختیار دارید که بایستی با انجام حرکات مختلف آن را به شکل بخصوصی در بیاورید.

بازی Rop
بازی Rop

گیم پلی بازی Rop دارای دو حالت مختلف می باشد ، در حالت اول ، در بالای تصویر به شما نشان داده می شود و در پایین صفحه ، جدولی شش ضلعی را همراه با یک طناب مشاهده خواهید کرد که قسمت هایی از آن به صورت گره خورده و قسمت های به صورت یکسره است. وظیفه ی شما در این حالت اینست که آنقدر قطعه های طناب را جابجا نمایید تا به شکل خواسته شده از شما برسید. البته شاید پیش خودتان بگویید که این کار آسانی است ولی با پیشرفت در مراحل بازی مشاهده خواهید کرد درست کردن شکل خواسته شده از شما به این راحتی ها نیز نمی باشد.

بازی Rop
بازی Rop

حالت دو بازی تقریبا مشابه به حالت اول است با این تفاوت که در حالت اول شما فقط می توانسید با جابجایی طناب ، شکل درخواستی را درست کنید ولی در حالت دوم شما علاوه بر حرکت دادن طناب می توانید قسمت های اضافی را نیز با قیچی ببرید ولی بایستی به خاطر داشته باشید حرکت دادن طناب در این بازی دارای محدودیت حرکتی نمی باشد ولی تعداد دفعاتی که می توانید از قیچی استفاده کنید و قسمت های اضافی را ببرید ، محدود می باشد. به طور کلی بازی دارای ۷۷ مرحله ی چالشی و جالب می باشد که با پیشرفت در بازی ، مراحل نیز سخت و پیچیده تر خواهند شد و بایستی زمان بیشتری فکر کنید تا بتوانید شکل هندسی مورد نظر را درست کنید.

تصاویر بازی Rop :

دانلود بازی Rop :

دانلود بازی با لینک مستقیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا