این ساعت با گرمای بدن و خورشید شارژ می شود! (+عکس)

شما می‌توانید از انرژی خود یا انرژی خورشیدی ساعت هوشمند مچی را شارژ کنید و البته توجه داشته باشید که این محصول مانند دیگر ساعت‌های مچی هوشمند به یک باتری مشابه مجهز شده است.

موبنا – شرکت ماتریکس در سال ۲۰۱۶ میلادی ساعت مچی خود را با نام «پاور-واچ» معرفی کرد. این ساعت هوشمند به گونه‌ای ساخته شده بود که نیروی مورد نیاز خود را از گرمای بدن دریافت می‌کرد. از آن زمان به بعد کمپانی مذکور محصول دیگری را با نام «پاور-واژ ایکس» عرضه کرد و هم اکنون یک محصول جدیدتر و پیشرفته‌تر با نام «پاور-واچ ۲» از سوی این شرکت عرضه شده است که قابلیت‌ها و امکانات بیشتری را شامل می‌شود و تمام انرژی مورد نیاز خود را از حرارت بدن انسان و یک پنل خورشیدی دریافت می‌کند.

این مسئله به آن معنی است که شما می‌توانید از انرژی خود یا انرژی خورشیدی ساعت هوشمند مچی را شارژ کنید و البته توجه داشته باشید که این محصول مانند دیگر ساعت‌های مچی هوشمند به یک باتری مشابه مجهز شده است. بنابراین یک راه سوم هم در اختیار شما قرار داده شده است تا هر زمان که تمایل نداشتید از دو منبع انرژی قبلی استفاده کنید، کابل شارژ را هم برای آن مورد استفاده قرار دهید.

این ساعت با گرمای بدن و خورشید شارژ می شود! (+عکس)

از دیگر قابلیت‌های جدیدی که برای این ساعت مچی هشومند در نظر گرفته شده است می‌توان به یک نمایشگر رنگی اشاره کرد که برای نخستین بار در ساعت‌های این شرکت به کار می‌رود. همچنین یک گیرنده ماهواره‌ای جی‌پی‌اس در ساعت جدید ارایه شده است که بدون نیاز به گوشی هوشمند و کمک گرفتن از آن می‌تواند در هر نقطه مکان جغرافیایی دقیق شما را مشخص کند و بهترین و مناسب‌ترین آدرس‌ها و مسیرهای دسترسی را در اختیار شما قرار دهد. سیستم عاملی که روی این ساعت هوشمند نصب شده است در اصل برای این محصول بازنویسی شده است و شرکت ماتریکس به صورت ویژه آن را طراحی کرده است تا از قابلیت‌های «گوگل فیت»، «اپل هلث‌کیت» و «استراوا» پشتیبانی کند و این سیستم عامل می‌تواند پس از اتصال به آیفون یا گوشی هوشمند اندرویدی، تمام پیام‌هایی که روی آنها ارایه می‌شود را در اختیار بگیرد.

این ساعت با گرمای بدن و خورشید شارژ می شود! (+عکس)

ساعت هوشمند مچی جدید به گونه‌ای ساخته شده است که شرکت‌های توسعه دهنده نرم‌افزاری به راحتی می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را برای آن توسعه دهند و بنابراین صاحبان این ساعت می‌توانند انواع قابلیت‌های کاربردی را روی آن در اختیار داشته باشند. سلول خورشیدی که روی این ساعت هوشمند کار گذاشته شده است زیر صفحه اصلی ۱.۲ اینچی آن قرار دارد و بنابراین هر زمان که بخواهید ساعت را با انرژی خورشیدی شارژ کنید می‌بایست بدنه آن را بچرخانید. همچنین توجه داشته باشید که این ساعت کاملا ضدآب ساخته شده است و شرکت سازنده می‌گوید که حتی تا عمق ۲۰۰ متری آب هم مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود.

این ساعت با گرمای بدن و خورشید شارژ می شود! (+عکس)

«پاور-واچ ۲»  طراحی متفاوتی دارد و ژنراتورهای حرارتی ترموالکتریک در آن کار گذاشته شده است و همچنین با بهره‌مندی از سیستم جدید انرژی خورشیدی، نسل جدید ساعت‌های هوشمند مچی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

نمایشگر این ساعت ۴۷ میلیمتر و ضخامت بدنه آن ۱۶ میلیمتری است و از این نظر می‌توان آن را مشابه بسیاری از مدل‌های کنونی در بازار دانست. نکته قابل ملاحظه این است که همه کاربران جهانی از هم اکنون می‌توانند این ساعت هوشمند را به صورت اینترنتی پیش‌خرید کنند تا از ژوئن ۲۰۱۹ آن را در اختیار بگیرند. قیمت این محصول ۴۹۹ دلار اعلام شده است.

این ساعت با گرمای بدن و خورشید شارژ می شود! (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا