معرفی و دانلود بازی خاطره انگیز Golden Axe

بازی Golden Axe یکی از خاطره انگیزترین بازی های کنسول سگا می باشد که اکثر گیمرهای قدیمی خاطرات خوبی با این بازی دارند و می توان گفت این بازی بود که از پتانسیل سبک Beat ‘Em Up ( سبکی از بازی های ویدئویی که کاراکتر بازی در محیطی دو بعدی به جلو پیش می رود و در مسیر خود با انواع دشمنان روبرو می شود) به نحو احسنت بهره برد و یک بازی فراموش نشدنی را رقم زد.

موبنا – این بازی به تازگی از سوی شرکت سگا برای پلتفرم های اندروید و ios عرضه گردیده است.

 Golden Axe
Golden Axe

داستان بازی تبر طلایی در مورد فردی شرور به نام Death Adder می باشد که پادشاه و دخترش را ربوده است و هر کش که بخواهد جلو دارش شود را از بین می برد و حال شما بایستی از میان سه قهرمان بازی یکی را انتخاب نمایید و به مبارزه با او بروید و پادشاه و دخترش را از دست او نجات دهید و دوباره صلح و آرامش را به سرزمین خود به ارمغان بیاورید. هر کدام از شخصیت های بازی توانایی های منحصربفردی را دارا می باشند.

 Golden Axe
Golden Axe

برای کنترل قهرمان خود در بازی ، بایستی از دکمه های موجود در صفحه ی بازی استفاده کنید که شباهت زیادی به دکمه های کنسول سگا دارند ، البته می توانید از کنترلرهای جداگانه نیز در بازی استفاده نمایید. تمامی مراحل و محیط های بازی مشابه نسخه ی اولیه ی بازی در کنسول سگا می باشند. بازی بصورت رایگان عرضه شده است ولی اگر بخواهید تا پیشرفت خود را در بازی بدون نیاز به اینترنت و بصورت آفلاین ذخیره نمایید و همچنین تبلیغ های سگا را در بازی حذف نمایید بایستی ۱.۹۹ دلار پرداخت نمایید.

اطلاعات:

  • اسم بازی: Golden Axe
  • دسته: Arcade
  • ورژن: ۱.۱.۰
  • شرکت سازنده: SEGA
  • حجم: فایل نصبی: ۴۷.۵ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۴.۴ و بالاتر

تصاویر بازی Golden Axe :

دانلود بازی Golden Axe :

معرفی و دانلود بازی خاطره انگیز Golden Axe

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا