درآمد حاصل از فروش املاک مازاد شرکت مخابرات برای توسعه شبکه مخابراتی کشور هزینه می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: مزایده عمومی املاک مازاد شرکت مخابرات ایران که به تعداد ۱۲۲ مورد در ۱۱ استان کشور انجام می‌شود، صرفاً در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای مخابرات هزینه خواهد شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق خاطرنشان کرد: شرکت مدیریت سامان سازه غدیر به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران این املاک مازاد را با شرایط شفاف و روشن از طریق مزایده عمومی در استان‌های البرز، ایلام، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و مرکزی به فروش می‌رساند.
وی افزود: در هر مرحله‌ای از فعالیت‌های ارتباطی، به‌روزرسانی و مدرن سازی سیستم‌های مخابراتی از اولویت‌های کار شرکت مخابرات ایران است که در نهایت منجر به ارائه سرویس‌های بهتر وبا کیفیت‌تر و افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد. لذا با تأیید و همراهی هیئت‌مدیره شرکت فروش املاک مازاد نیز در راستای تحقق همین هدف انجام می‌شود.
لازم به ذکر است متقاضیان می‌توانند به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی به پرتال سازمانی شرکت مخابرات ایران به آدرس eportal.tci.ir بخش منابع اطلاعاتی، قسمت مناقصه و مزایده‌ها مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا