یخچال لباسها رونمایی می شود! (+عکس)

یک تولید کننده لوازم الکترونیکی از دستگاهی رونمایی می کند که هر گونه جرم و باکتری را از لباس ها دور و آنها را اتو کشیده نگه می دارد.

موبنا – شرکت ال جی قصد دارد در نمایشگاه CES۲۰۱۹  میلادی از دستگاه جدید خود به نام LG Styler  رونمایی کند.

این دستگاه برای پاکیزه و صاف نگه داشتن لباس ها ساخته شده و ویژگی های هوشمند متعددی دارد که با خانه کاربر یکپارچه می شود.

یخچال لباسها رونمایی می شود! (+عکس)

البته نمی توان کل لباس ها را در LG Styler قرار داد بلکه این دستگاه مهمترین لباس های فرد را تازه و تمیز نگه می دارد. LG Styler ظرفیت ۴ لباس از جمله یک شلوار را دارد که در آن قرار می گیرد. هنگامیکه لباس ها درون LG Styler قرار گیرند، کاربر می تواند در آن را ببندد و مطمئن باشد که تا استفاده بعدی لباس های او نو و پاکیزه باقی می مانند.

در LG Styler از فناوری True Stream این شرکت استفاده می شود که ۹۹.۹ درصد جرم، باکتری و گرد وغبار لباس ها را از بین می برد. همچنین این دستگاه برای کاربران مبتلا به آسم و آلرژی بی خطر است و گواهینامه  بنیاد آسم و آلرژی آمریکا را دریافت کرده است.

یخچال لباسها رونمایی می شود! (+عکس)

همچنین در داخل دستگاه یک چرخه خشک کن لباس های فرد را عاری از هر گونه رطوبت نگه می دارد و یک پمپ با بازیافت گرما و رطوبت هوای داخل LG Styler از مصرف انرژی می کاهد. این پمپ گرمایشی سبب می شود لباس ها بی نیاز از اتو باشند.

یخچال لباسها رونمایی می شود! (+عکس)

در کنار آن LG Styler مجهز به یک آینه رنگی است که با دستیار گوگل و فناوری LG ThinQ متصل است و می تواند علاوه بر فراهم کردن تجربه آزمایش لباس با کمک واقعیت مجازی برای کاربر، به او پیشنهاداتی درباره نحوه پوشش بدهد.

یخچال لباسها رونمایی می شود! (+عکس)

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت یا عرضه این دستگاه در بازار ارائه نشده است.

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا