توییتر آتش‌بیار معرکه شد

به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی توییتر قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود اضافه کرده است که نشان می‌دهد پست‌های منتشر شده توسط کاربران از گوشی‌های اندرویدی و یا آیفون ارسال شده است که همین امر آتش رقابت میان این دو سیستم‌عامل موبایلی را شعله ور خواهد کرد.

موبنا – توییتر قابلیت و امکان جدیدی را به تازگی بر روی پلت‌فرم خود افزوده است که کاربران در این شبکه اجتماعی قادر خواهند بود متوجه شوند که دستگاه مورد استفاده دوستان و مخاطبان خود که به انتشار و اشتراک‌گذاری پست، مطلب و تصاویر مورد نظر خود در توییتر اقدام کرده‌اند، چه بوده است. به عبارتی دیگر، این قابلیت جدیدی به کاربران نمایش می‌دهد که پست‌های به اشتراک گذاشته شده از طریق نسخه وب (دسکتاپ) و یا نسخه موبایلی اپلیکیشن توییتر منتشر شده است که اگر از طریق نسخه موبایلی باشد، کاربران قادر خواهند بود از سیستم‌عامل گوشی هوشمند مورد استفاده کاربران که شامل اندروید و آی‌اواس (iOS) نیز آگاهی یابند.

به گفته کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، این قابلیت به طور قطع آتش کشمکش و رقابت پذیری میان دو سیستم عامل اندروید و آی او اس ( iOS) را شعله ور تر از پیش خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌هایی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف از این ویژگی جدید توییتر منتشر شده و در وب سایت تک‌کرانچ آمده است، برخی از کاربران از انتشار جزئیات مربوط به گوشی هوشمند و سیستم عامل خود رضایت دارند، این در حالیست که برخی دیگر به شدت از چنین اتفاقی انتقاد کرده و بر این باورند که هیچ لزومی ندارد نوع سیستم‌عامل و گوشی هوشمند مورد استفاده آنها که جز حریم خصوصی آنها به شمار می‌رود، در دسترس سایر کاربران و مخاطبانشان قرار بگیرد. تعداد زیادی از کاربران نیز مشکلی با این قابلیت جدید نداشته و در خصوص آن اظهارات مثبت و منفی بیان نکرده‌اند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا