شناسایی ساده مکان‌های مختلف با اپلیکیشن لوکز

قطعا برای هر شخصی یکبار هم که شده پیش آمده که در خیابان به دنبال یک محل خاص گشته است بعنوان مثال بنزین ماشین در حال اتمام است و باید به سرعت خود را به ایستگاه بنزین برسانیم ، یا فرض کنید با دوست قدیمیتان به صورت اتفاقی برخورد کرده اید و می‌خواهید او را به یک کافه ببرید که نزدیک باشد و بتوانید زمانی را با هم بگذرانید و یا تصور کنید کفشتان نیاز به تعمیر دارد و نمی‌دانید نزدیک ترین کفاشی نزدیک محل زندگیتان کجاست.

موبنا – در این پست اپ لوکز Locs را به شما معرفی میکنیم که با امکانات فوق العاده اش سعی میکند زندگی را برای شما آسان تر کند و به شما کمک کند تا اطرافتان را هرچه بهتر بشناسید.

اگر بخواهیم بیشتر درباره لوکز توضیح دهیم باید بگوییم در ابتدای نصب و کار با آن رابط کاربری ساده و روانی را تجربه میکنید به طوری که در همان ابتدا به سراغ اصل مطلب رفته و محل های مختلف در دسته بندی زیر را برای شما به نمایش میگذارد.

دسته بندی ها در اپلیکیشن لوکز
دسته بندی ها در اپلیکیشن لوکز

اگر میخواهید از تمامی امکانات لوکز مانند ثبت محلی خاص و مشاهده همه اطلاعات مکان ها استفاده کنید بهتر است از طریق منو عضویت خود را به ثبت برسانید و برای اینکار نیز میتوانید براحتی با انتخاب ثبت نام از طریق اکانت گوگل استفاده کنید.

ثبت نام و یا ورود به لوکز
ثبت نام و یا ورود به لوکز

برمیگردم به منوی اصلی در این صفحه اگر گزینه دور و بر من را انتخاب کنید تمامی محل های ثبت شده در نزدیک شما اعم از رستوران ، باشگاه ، پمپ بنزین ، تفریحگاه و … که پیشتر در لوکز ثبت شده است به شما نمایش داده میشود.

دور و بر من
دور و بر من

اما اگر میخواهید در دسته ای خاص مثلا باشگاههای نزدیک خود را ببینید کافی است تا از طریق منوی اصلی و انتخاب دسته ورزش و سرگرمی و سپس زیر دسته خاص مثلا استخر وارد شوید تا نزدیک ترین استخرها برای شما به نمایش درآید.

سپس میتوانید کلیه استخر های دور و اطراف را در سه شکل نزدیک ترین ها، محبوب ترین ها و جدیدترین ها بروی نقشه و یا به شکل لیست مشاهده کنید.با انتخاب هر مکان میتوانید به کلیه اطلاعات آن مکان مانند شماره تماس ، تصاویر ، فاصله از موقعیت فعلی شما ، نظرات کاربران درباره محل مورد نظر و … دسترسی داشته باشید و همینطور براحتی با زدن آیکون تلفن پایین صفحه مورد نظر میتوانید با آن مکان به سرعت تماس برقرار کنید . همچنین اگر میخواهید خود را به آن مکان برسانید با انتخاب گزینه های “مسیریابی با ماشین” و “مسیریابی پیاده” میتوانید از روی نقشه آدرس را به سرعت پیدا کرده و خود را به محل مورد نظر برسانید.

اگر از محلی خوشتان آمد میتوانید با زدن دکمه قلب بالای صفحه آنرا به موقعیتهای دلخواه خود اضافه کنید تا بعدا از طریق منوی اصلی بتوانید براحتی به آنها دسترسی داشته باشید و یا اگر تصویر جدیدی از آن محل دارید با زدن آیکن دوربین در بالای صفحه میتوانید به آن عکس اضافه کنید.

تماس با محل موردنظر
تماس با محل موردنظر

اما یک قابلیتی که لوکز را بیش از هرچیز جذاب میکند امکان اضافه کردن موقعیت های جدید توسط کاربران است بعنوان مثال میتوانید پیتزا فروشی و یا محل کسب خود را به اپ اضافه کنید که البته پس تایید توسط ادمین به برنامه اضافه میشود و از آن پس دیگر افراد میتوانند در دور و بر خود و یا دسته مورد نظر شما را بیابند. مزیت ایجاد چنین قابلیتی در locs تکمیل شدن سریعتر نقشه و مکان ها به دست خود کاربران است.

ثبت مکانی جدید در لوکز
ثبت مکانی جدید در لوکز

اما در آخر میتوانید این اپ مفید را از طریق لینک زیر دانلود و نصب کنید.

download-bazar

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا