HUAWEI WATCH GT ساعتی با طعم ماشین‌ اسپورت

در حال حاضر ساعت‌های هوشمند نقش غیرقابل انکاری در زندگی روزمره ما دارند و تبدیل به یک همراه دایمی در کنار گوشی‌های هوشمند شدند.

موبنا – هوآوی هم از این نکته غافل نمانده و پیش از این هم چند مدل ساعت و دستبند هوشمند عرضه کرده است. این برند مدتی پیش HUAWEI WATCH GT را به عنوان جدیدترین مدل ساعت هوشمند خود معرفی کرده که قابلیت‌های جذاب و کارایی فوق‌العاده‌ای دارد.

ناگفته نماند که این ساعت هوشمند برای آقایان طراحی و روانه بازار شده و نامش از صنعت خودرو الهام گرفته‌شده است و به همین خاطر GT به آخر آن اضافه شده که مخفف کلمه gran turismo یا grand tourer است که به ماشین‌های لوکس و پرقدرت اشاره دارد.

از طراحی جذاب و منحصر‌ به ‌فرد آن شروع کنیم. چیزی که در نگاه اول توجه‌‌ را به خود جذب می‌کند، صفحه کلاسیک مدرج ساعت و بدنه جمع و جور آن است. این ساعت استقامت فوق‌العاده طولانی‌ دارد و می‌تواند بیش از ۲ هفته با حداکثر کارکرد و در حالی که تمام روز به دست بسته شده، دوام بیاورد. بنابراین لازم نیست به‌طور مداوم آن را شارژ کنید و همین باعث می‌شود در طول سفر، مخصوصاً سفرهای کاری، کمتر دچار مشکل شوید.

هوآوی در اکانت جهانی اینستاگرام خود، این محصول را به همراه چند محصول دیگر، به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای «هدیه دادن» به کاربران پیشنهاد داده است.

HUAWEI WATCH GT ساعتی با طعم ماشین‌ اسپورت

در این لیست از Huawei TalkBand B5 به عنوای کادوی دیگری نام برده شده که می‌توان با آن مردی را خوشحال کرد. این دستبند هوشمند با یک هدست بلوتوث و یک دست‌بند اضافی همراه شده و انتخاب خوب برای کسانی است که نیاز دارند در محل کار مدام با گوشی صحبت کنند، همیشه در حال سفر هستند یا نمی‌توانند در حین رانندگی به تلفن جواب بدهند.

این دست‌بند ویژگی‌هایی مانند نظارت بر عملکرد قلب، نظارت بر کیفیت خواب، ردیابی داده‌های ورزشی و غیره دارد و مهم‌تر از همه، دست‌بند هنگام تماس‌های دریافتی با یک دکمه تبدیل به هدست بلوتوث می‌شود. هنگامی که کاربران هدست را جدا می‌کنند، تماس به‌صورت خودکار برقرار می‌شود. در نتیجه دست کاربران آزاد است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا