معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی خلافی خودرو و جدول جرایم

اپلیکیشن خلافی خودرو و جدول جرایم یکی از محبوب ترین ( بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود) و در عین حال کاربردی ترین اپلیکیشن های ایرانی موجود در کافه بازار می باشد که به شما این امکان را می دهد بدون هدر دادن زمان از میزان خلافی اتومبیل تان با خبر شوید و آن را از طریق این اپلیکیشن ایرانی بپردازید.

موبنا – البته امکانات اپلیکیشن خلافی خودرو به همین جا ختم نمی شود بلکه به شما این امکان را می دهد تا از نرخ تخلفات گوناگون نیز با خبر شوید و همچنین در قسمت امکانات جانبی ، خودروی خود را قیمت گذاری نمایید و یا به صورت آنلاین برای اتومبیل تان بیمه سفارش دهید. با ما همرا باشید تا شما را با امکانات این اپلیکیشن کاربردی آشنا کنیم.

خلافی خودرو
خلافی خودرو

برای گرفتن خلافی خودرو با استفاده از این اپلیکیشن بایستی در صفحه ی اصلی برنامه بر روی گزینه ی خلافی اینترنتی با جزئیات کلیک کنید ، پس از کلیک  بر روی این قسمت صفحه ای برای شما باز می شود که بایستی در کادر مشخص شده ، شماره بارکد پستی ۸ رقمی که در پشت کارت ماشین شما مشخص شده است را وارد نمایید و پس از وارد کردن کد مورد نظر ، میزان خلافی اتومبیل شما همراه با جزئیات نمایش داده می شود. که در زیر هر کدام از تخلف ها ، گزینه ای به نام پرداخت تکی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد به صورت تک به تک ، جریمه هایتان را بپردازید.

خلافی خودرو
خلافی خودرو

برنامه خلافی خودرو ، گزینه ای به نام قبض پیامکی و پرداخت دارد که با وارد کردن کد ۱۷ حرفی عمودی موجود در کارت اتومبیل تان می توانیدقبضی پیامکی خلافی تان را طرف ناجا دریافت کنید ، البته لازم به ذکر است که استفاده از این گزینه مشمول کسر کارمزد از طرف ناجا است. در قسمت جدول نرخ تخلفات شما می توانید تخلفات مختلف همراه با نرخ جریمه شان را به صورت یک جدول مشاهده نمایید. این برنامه دارای امکانات جانبی از قبیل قیمت گذاری خودرو کارکرده و بیمه می باشد که در قسمت قیمت گذاری خودرو می توانید با مشخصات اتومبیل تان آن را قیمت گذاری کنید و در قسمت بیمه می توانید به صورت آنلاین برای اتومبیل تان بیمه سفارش دهید.

تصاویر اپلیکیشن خلافی خودرو و جدول جرایم :

دانلود اپلیکیشن خلافی خودرو و جدول جرایم :

download-bazar

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا