بازی اندروید بسکتبال Rival Stars Basketball

موبنا – در واقع گیم پلی این بازی بسکتبال تلفیقی از دو سبک کارتی و ورزشی می باشد بطوریکه در ابتدا شما با یک بازی کارتی روبرو خواهید شد و پس از مدتی خود را در میانه ی یک زمین بسکتبال خواهید دید که بایستی با انجام کارهای مختلف امتیاز خود را بالا ببرید.

Rival Stars Basketball

بازی رقابت ستاره های بسکتبال دارای دو بخش تک نفره و چند نفره می باشد ، در بخش تک نفره بایستی در برابر حریف های مختلف خود قرار بگیرید ، با پیشرفت در بازی به مرور تیم هایی که در برابر آن ها قرار می گیرید سخت تر می شوند و بایستی با دقت بیشتری در برابر آن ها بازی کنید. با استفاده از امتیازهایی که در هر مسابقه بدست می آورید می توانید بازیکنان تیم خود را ارتقاء بخشید و یا بازیکنان جدیدی را برای تیم خود به خدمت بگیرید. همانطور که اشاره کردیم بازی دارای بخش کارتی نیز می باشد و همانند همه ی بازی های مشابه این سبک ، کارتی که امتیاز بیشتری دارا می باشد برنده خواهد بود و تیم برنده ، امتیاز بیشتری دریافت می کند.

Rival Stars Basketball

بخش چند نفره ی بازی نیز از هیجان زیادی برخوردار است و شما بایستی در برابر تیم های مختلفی از سراسر جهان قرار بگیرید، با بردن مسابقات خود در این بخش امتیازهای بیشتری نیز دریافت می کنید و به مرور زمان به لیگ های بالاتری صعود خواهید کرد.همچنین این بخش دارای چالش های روزانه نیز می باشد که به شما این امکان را می دهد امتیاز و پول بیشتری کسب نمایید.

تصاویر بازی Rival Stars Basketball :

دانلود بازی Rival Stars Basketball :

 

 منبع: اندروید زوم
خروج از نسخه موبایل