معرفی و دانلود بازی آرکید Silent World

Silent World از بازی های محبوب و جالب اندرویدی می باشد که برای شما دنیایی آخرالزمانی را روایت می کند که بر اثر جنگ هسته ای نابود شده است و همه ی موجودات اطرافتان جهش یافته شده اند و شما بایستی به عنوان تنها بازمانده ، راهی برای نجات خود پیدا کنید.

موبنا – این بازی آرکید و ماجراجویی از آن جایی شروع می شود که شما با برداشتن کوله پشتی خود قصد دارید که شهر خود را ترک کنید و عازم سفری پرمخاطره شوید که پای مرگ و زندگی شما در میان است.

Silent World
Silent World

گیم پلی بازی جهان خاموش بدین صورت است که تمام محیط بازی تاریک است و تنها محیط کوچک اطراف شما روشن می باشد و از قسمت های تاریک صفحه صداهایی عجیب و ترسناک نیز شنیده می شود که به معنای نزدیک بودن شما به زامبی های بازی می باشد. با کوچکترین تماس شما با زامبی های بازی ، جانتان را از دست خواهید داد و بایستی مرحله از اول شروع کنید و جالب است بدانید تنها وسیله ی دفاعی شما در این بازی ، کلاه عجیب و غریبی است که بر روی سر کاراکتر بازی قرار دارد که با استفاده از آن می توانید چندین ثانیه پنهان شوید که اگر به موقع فرار نکنید طعمه زامبی ها خواهید شد.

Silent World
Silent World

در طول بازی کبریت هایی را نیز بدست خواهید آورد که با استفاده از آن ها می توانید محیط بیشتری در اطراف خود را روشن کنید ، البته بایستی قدر کبریت های خود را بدانید زیرا تعداد محدودی کبریت در بازی در اختیار خواهید داشت. طراحی و صداگذاری بازی سبب افزایش دوچندان جذابیت بازی شده اند و به معنای واقعی توانسته اند یک محیط تاریک و ترسناک را رقم بزنند. در این بازی با معماهای آنچنان پیچیده و سختی روبرو نخواهید شد و اغلب معماهای بازی در هل دادن چندین جعبه و زدن چندین سوییچ خلاصه خواهند شد.

تصاویر بازی Silent World :

دانلود بازی Silent World :

آموزش نصب:

فایل اجرایی APK را در دیوایس خود نصب کنید.

فایل دیتا را اکسترکت کرده و محتوای آن را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا