معرفی و دانلود بازی ایرانی ما قهرمان نیستیم

ما قهرمان نیستیم از بازی های جدید و جالب استودیو گلیم گیمز ۲ می باشد که اینبار شما را به غرب وحشی می برد.

موبنا – داستان این بازی ایرانی از این قرار است که بر اثر یک اشتباه ساده ، موجوداتی عجیب و غریب از طریق یک ماشین زمان از قرن پنجم به قرن نوزدهم میلادی و در غرب وحشی منتقل می شوند و در آنجا ایجاد هرج و مرج می کنند و در این میان شما در نقش به اصطلاح قهرمان هایی هستید که می خواهند مردم را از شر این موجودات نجات دهند ولی حقیقت امر چیز دیگری است و این قهرمانان قبل از مردم عادی از دست این موجودات فرار می کنند.

ما قهرمان نیستیم
ما قهرمان نیستیم

گیم پلی بازی بدین صورت است که شما سوار بر کالسکه ی خود بایستی از سرزمین های مختلفی عبور کنید که توسط موجودات مختلف تصرف شده اند ، در هر کدام از مراحل بازی قهرمان های جدیدی به گروه شما اضافه می شوند که هر کدام از این قهرمانان دارای ویژگی های تهاجمی و تدافعی مختلفی در برابر موجودات عجیب و غریب هستند. برای از بین بردن دشمنان خود در بازی آیتم های مختلفی از قبیل تی ان تی در اختیار دارید که با استفاده از آن ها می توانید شمار زیادی از دشمنان را بکشید ، البته با پیشرفت در بازی نیز می توانید آیتم ها و سلاح های خود را ارتقاء دهید.

ما قهرمان نیستیم
ما قهرمان نیستیم

به طور کلی می توان گفت وظیفه ی اصلی شما جان سالم به در بردن در سرزمین های مختلف بازی می باشد که برای اینکار بایستی کارهای مختلفی را از قبیل حمله به دشمنان ، دفاع در برابر حملات آن ها و در نهایت فرار از چنگ آن ها اجام دهید. بازی در محیط های مختلف و متنوعی جریان دارد که سازندگان در طراحی این محیط ها به خوبی عمل کرده اند و به فراخور هر محیط از رنگ های متنوع و زیبایی استفاده کرده اند.

تصاویر بازی ما قهرمان نیستیم:

دانلود بازی ما قهرمان نیستیم

معرفی و دانلود بازی ایرانی ما قهرمان نیستیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا