دانلود اپلیکیشن ایرانی کارپینو مسافر

پس از همه گیر شدن تاکسی های اینترنتی همانند تپ سی و اسنپ، بسیاری از سازندگان اپلیکیشن های موبایل به این فکر افتادند تا اپلیکیشن هایی با عملکرد مشابه بسازند، یکی از این اپلیکیشن ها که به تازگی در کافه بازار عرضه گردیده و با استقبال خوبی روبرو گردیده است، اپلیکیشن کارپینو مسافر می باشد.

موبنا – با استفاده از این اپلیکیشن ایرانی شما قادر خواهید به راحتی راننده های نزدیک به محل تان را به راحتی پیدا کنید و به مقصد مورد نظر خود برسید.

کارپینو مسافر
کارپینو مسافر

 

در ابتدای ورود به اپلیکیشن کارپینو مشاهده خواهید کرد که برنامه مکان فعلی شما را به وسیله ی gps گوشی روی نقشه ی گوگل نشان می دهد که بعنوان مبدا شناخته می شود ، با دبل کلیک کردن بر روی علامت مبدا ، علامتی به نام مقصد پدیدار می شود که با استفاده از ان بایستی مقصدتان را روی نقشه پیدا کنید ، پس از مشخص کردن مقصدتان ، برنامه پس از چندین ثانیه هزینه ی رسیدن شما به این محل را برای شما نشان می دهد که هزینه براساس نوع خودرو ( سواری یا ون ) متغیر است ، پس از مشخص شدن هزینه بایستی راننده ی مورد نظر خود را به دو شیوه ی انتخاب از لیست و راننده نزدیک انتخاب کنید و بر روی گزینه ی درخواست تاکسی کلیک کنید تا راننده به آدرس شما بیاید.

کارپینو مسافر
کارپینو مسافر

برای پرداخت کرایه ی رانندگان با استفاده از اپلیکیشن کارپینو مسافر شما می توانید حساب کاربری خود را درون برنامه شارژ کنید و از این طریق کرایه را پرداخت کنید و یا اینکه می توانید بصورت نقدی کرایه را با راننده حساب کنید. امکان افزودن مسیرهای مختلف به عنوان مسیرهای مرود علاقه ی شما نیز در برنامه فراهم شده است که کار شما را برای دفعات بعدی که می خواهید از این برنامه برای ترددهای درون شهری استفاده کنید ، راحت می کند. با توجه به جدید بودن اپلیکیشن کارپینو ، حوزه ی فعالیت آن محدود به شهر تهران می باشد و انتظار می رود با پیشرفت برنامه در شهرهای دیگر نیز فعال شود.

تصاویر اپلیکیشن کارپینو مسافر:

دانلود اپلیکیشن کارپینو مسافر:

download-bazar

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا