۵ اقامتگاهی که هر ایرانی باید یک شب را در آنها بگذراند

بسیاری از مسافران معتقدند که یک شب اقامت در قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی ارزشی دارد که با پول سنجیده نمی‌شود. بیشتر این افراد با مراجعه به سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما، بهترین اقامتگاه‌های ایران را با قیمت مناسب و خدمات پشتیبانی مطلوب رزرو می‌کنند.

موبنا – برای خیلی از مسافران شهرهای مختلف کشور که به اقامت در اقامتگاه‌های سنتی با آن حال و هوای قدیمی و نوستالژیک‌شان علاقمندند، پرداخت هزینه گران برای رزرو اقامتگاه ارزش دارد. آن‌ها معتقدند که یک شب اقامت در قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی ارزشی دارد که با پول سنجیده نمی‌شود. بیشتر این افراد با مراجعه به سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما، بهترین اقامتگاه‌های ایران را با قیمت مناسب و خدمات پشتیبانی مطلوب رزرو می‌کنند.

با توجه به این موضوع ما در مطلب امروز به معرفی بهترین اقامتگاه‌های ایران پرداخته‌ایم. اگر شما هم به اقامت در این اقامتگاه‌ها علاقمندید در ادامه با این مطلب با ما همراه شوید.

5 اقامتگاهی که هر ایرانی باید یک شب را در آنها بگذراند

 اقامتگاه بوم‌گردی هما تبریز

اقامتگاه بوم‌گردی هما کندوان، اقامتگاهی زیبا برای سپری کردن تعطیلا J است. این اقامتگاه در کندوان واقع شده است و با بهره‌مندی از امکانات رفاهی مانند جکوزی آب داغ، فضای سبز زیبا، کافی‌شاپی دنج و اتاق‌هایی که در طراحی آنها از الگوهای سنتی استفاده شده، سفرتان را به‌یادماندنی می‌کند. علاوه بر این، کندوان با ویژگی‌های خاص و خانه‌هایی که در دل سنگ‌ها ساخته شده، شما را به تماشای زیبایی‌های طبیعت دعوت می‌کند. هزینه هر شب اقامتگاه در سوئیت بدون جکوزی این اقامتگاه برای ۲ نفر ۶۰۰ هزار تومان است که با تخفیف ویژه جاباما این رقم به ۴۴۰ هزار تومان برای هر شب کاهش پیدا کرده است. هزینه اجاره سوئیت دارای جکوزی در این اقامتگاه هم ۸۰۰ هزار تومان است که با تخفیف سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما، این رقم به ۵۹۰ هزار تومان کاهش یافته است. پس برای رزرو بوم‌گردی مورد نظر به جاباما مراجعه کنید تا هزینه کمتری پرداخت کنید.

5 اقامتگاهی که هر ایرانی باید یک شب را در آنها بگذراند

اقامتگاه بوم‌گردی صخره‌ای تورال کندوان

سوئیت صخره‌ای تورال یا همان اقامتگاه بوم‌گردی تورال کندوان با متراژ ۷۰ متر، داخل صخره بنا شده است و دارای مجوز و پروانه بهره‌برداری از سازمان میراث فرهنگی است.

این سوئیت دارای ۲ اتاق خواب با ۵ تخت‌خواب، ـشپزخانه با امکان پخت و پز و چشم‌اندازی زیباست. هزینه هر شب اقامت در این سوئیت برای ۵ نفر ۵۰۰ هزار تومان است که با تخفیف ویژه جاباما، این رقم به ۴۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

5 اقامتگاهی که هر ایرانی باید یک شب را در آنها بگذراند

اقامتگاه بوم‌گردی عمارت نعمت الهی ماهان

اقامتگاه بوم گردی عمارت نعمت‌الهی در محله‌ای ارام واقع شده است و فضایی دلنشین دارد و میزبان میهمانانی است که می‌خواهند مدتی را دور از فضای شهر در محیطی دنج و ارام و بسیار صمیمی، خاطرات زیبایی را برای خود و دوستانشان رقم بزنند. این مجموعه با امکانات رفاهی مناسب آماده خدمت‌رسانی به شماست.

اقامتگاه سنتی عمارت نعمت‌الهی یکی از خانه‌های قدیمی شهر تاریخی ماهان بوده است که دارای معماری دوره قاجار است و با اقامت در این عمارت بسیار زیبا و باصفا در دل کویر به صد ده سال پیش سفر می‌کنید. هزینه هر شب اقامت در این اقامتگاه برای ۴ نفر، ۳۰۰ هزار تومان است.

5 اقامتگاهی که هر ایرانی باید یک شب را در آنها بگذراند

اقامتگاه بوم گردی سرای درب باغ کاشان

اقامتگاه سرای درب باغ کاشان یکی از اقامتگاه‌های سنتی این شهر زیبا، تاریخی و کویری کشور است. این سرای قدیمی معماری اصیلی دارد و با اتاق‌هایی با وسایل سنتی فضایی خاطره‌انگیز برای گردشگران و مهمانان عزیز مهیا کرده است. محوطه حیاط سرای درب باغ هم دارای حوض و باغچه است و محیطی آرام و دنج برای مسافران دارد تا تجربه دلنشینی از سفر داشته باشند.

هزینه هر شب اقامت با صبحانه در این اقامتگاه برای ۲ نفر، ۴۲۰ هزار تومان است که با تخفیف ویژه جاباما، این رقم به ۲۹۹ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

5 اقامتگاهی که هر ایرانی باید یک شب را در آنها بگذراند

اقامتگاه بوم گردی کریاس اصفهان

این بنای قاجاری که سابق بر این، خانه امام جمعه زمان مشروطیت اصفهان (جناب نظام الاسلام) بود در فاصله چند متری میدان نقش جهان و پای زیباترین گنبد جهان اسلام (مسجد امام) قرار گرفته است. طراحی و معماری سنتی این بنا شما را به زمان مشروطه می‌برد. هزینه هر شب اقامت در این اقامتگاه برای ۲ نفر، ۲۹۹ هزار تومان است.

اقامتگاه‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، نمونه‌ای از اقامتگاه‌های بوم‌گردی ارزشمند ایران هستند که هر ایرانی باید اقامت در آنها را تجربه کند. اگر قصد رزرو این اقامتگاه‌ها یا رزرو ویلا در شمال یا هر نقطه از ایران را دارید به سمانه رزرو اینترنتی جاباما مراجعه کنید و علاوه بر رزرو راحت، امن و سریع ویلا و اقامتگاه از خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته جاباما بهره‌مند شوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا