معرفی و دانلود اپلیکیشن آشپزی ایرانی زعفرون

امروزه آشپزی از فرم سنتی خود خارج شده و می توان گفت به یک هنر تمام عیار تبدیل شده و به عرصه ای برای هنرنمایی بدل گشته است ، از اینرو برنامه های تلویزیونی و کتب آشپزی به محبوبیت خاصی در بین بانوان دست پیدا کرده اند که با کمک از آن ها می توانند غذاهای خوشمزه و جدیدی را درست کنند.

موبنا – امروز ما نیز قصد داریم تا یک اپلیکیشن ایرانی با نام زعفرون را برای شما معرفی نماییم که با استفاده از آن می توانید به دستور پخت غذاهای مختلفی دست پیدا کنید و هنر خود را در آشپزی به رخ دیگران بکشید.

اپلیکیشن زعفرون
اپلیکیشن زعفرون

پس از ورد به این اپلیکیشن زعفرون ، در صفحه ی اصلی دستور پخت غذاهای مختلفی را مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی هر کدام از آن ها می توانید به دستور پخت آن ها وارد شوید و دستور العمل هر کدام از غذاها را به صورت مرحله به مرحله همراه با فیلم و عکس مشاهده نمایید ، البته لازم به ذکر است که همه ی آموزش های موجود در این برنامه رایگان نیستند و برای برخی از آن ها بایستی مبلغی را بپردازید. در صفحه ی دستور العمل پخت غذاها می توانید نظرات سایر کاربران را نیز مشاهده کنید و یا خودتان در مورد آن غذا نظر دهید ، همچنین می توانید دستور پخت را ذخیره نمایید تا در زمان هایی که دسترسی به اینترنت ندارید و آفلاین هستید به این دستور پخت دسترسی پیدا کنید.

اپلیکیشن زعفرون
اپلیکیشن زعفرون

در صفحه ی مربوط به هر کدام از غذاها در این اپلیکیشن آشپزی ، میزان کالری ، پروتئین ، چربی ، کربوهیدارت ، سختی ، هزینه ی غذا بازه فعالیت و زمان پخت نیز مشخص گردیده اند که می تواند به شما اطلاعات خوبی در مرود هر غذا بدهد.برنامه قسمتی به نام آشپزخانه دارد که در آن کاربران عادی می توانند دستور پخت غذاهای مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارند ، همچنین شما می توانید سایر کاربران برنامه را دنبال کنید و از دستورهای پخت غذاهای آن ها مطلع شوید.

تصاویر اپلیکیشن زعفرون :

دانلود اپلیکیشن زعفرون :

download-bazar

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا